Vraag

masturberen

  • 25 June 2019
  • 7 reacties
  • 465 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje en ik vraag me af hoe ik kan stoppen met masturberen. Ik doe het vrijwel eens een keertje in de week. Maar ik wil heel graag stoppen. Ook omdat ik meestal alleen ben en veel in het verleden kijk. Daarom vind ik het fijn om mijn negatieve gedachten kwijt te raken met masturberen.
Maar ik wil graag stoppen. Ik heb al een kutleven dus ja.

Heeft iemand tips of advies?
En als ik stop, zijn er ook paar tips om masturbatie tegen te houden?
Want ik heb vaak wel zin in masturberen en en soms heb ik pijn. Ook tips om pijnlijke clitoris te voorkomen?

7 reacties

Hallo, ik ben een jongen dus voor dat laatste heb ik helaas geen tips, maar ik kijk ook vaak naar het verleden. Op zoek naar momenten waar ik voor schut stond, en dat is inderdaad niet leuk, maar masturberen is er juist om je te helpen om je beter te voelen, dus waarom stoppen? Als je niet stopt, zorg dan wel dat je inderdaad alleen bent. Anders heb je nog een gedacht om van te stressen.
Ps: iedereen masturbeert 😉😉( nou ja, toch veel)
Als je vragen hebt over mijn reactie, stel ze pls
Hey,

Iedereen masturbeert inderdaad. Sommigen masturberen zelfs elke dag en het helpt tegen de stress. Het is normaal. Velen willen ermee stoppen als ze nog jong zijn en net begonnen, maar accepteer het. Zo erg is het niet; je wordt er zelfs gelukkig van!

Waarom heb je een kutleven?
Hoii,
ik ben ook een meisje en ik heb ook veel problemen,
Fake friends.. vader die geweld gebruikt, een moeder die amper emotie toont noem maar op..
Ik mastrubeerde vroeger ook heel veel, ik voelde me erdoor raar maar ik kon er niet mee stoppen.
Toen maaktte ik online vrienden en daarmee praat ik nu als ik me kut voel, en hoef ik me stres niet meer weg te vingeren heh..
Ik weet niet of het voor jou helpt maar, you can try gurl &#x; 🙂
Hoii,
ik ben ook een meisje en ik heb ook veel problemen,
Fake friends.. vader die geweld gebruikt, een moeder die amper emotie toont noem maar op..
Ik mastrubeerde vroeger ook heel veel, ik voelde me erdoor raar maar ik kon er niet mee stoppen.
Toen maaktte ik online vrienden en daarmee praat ik nu als ik me kut voel, en hoef ik me stres niet meer weg te vingeren heh..
Ik weet niet of het voor jou helpt maar, you can try gurl &#x; :)

Dat is een goede tip. Als je vrienden online hebt, durven ze meer zichzelf te zijn en hoef je je niet te schamen. Ook heb je geen last van groepsdruk, etc.

Ik heb er ervaring mee, maar heb geen vrienden online meer nu. Mijn leven is nu in orde en ik moest veel doen voor school. Ook kreeg ik ruzie met iemand, etc. Maar het is een goede ervaring en vrienden houden de eenzaamheid weg.

Hoii,
ik ben ook een meisje en ik heb ook veel problemen,
Fake friends.. vader die geweld gebruikt, een moeder die amper emotie toont noem maar op..
Ik mastrubeerde vroeger ook heel veel, ik voelde me erdoor raar maar ik kon er niet mee stoppen.
Toen maaktte ik online vrienden en daarmee praat ik nu als ik me kut voel, en hoef ik me stres niet meer weg te vingeren heh..
Ik weet niet of het voor jou helpt maar, you can try gurl &#x; :)
Dat is een goede tip. Als je vrienden online hebt, durven ze meer zichzelf te zijn en hoef je je niet te schamen. Ook heb je geen last van groepsdruk, etc.

Ik heb er ervaring mee, maar heb geen vrienden online meer nu. Mijn leven is nu in orde en ik moest veel doen voor school. Ook kreeg ik ruzie met iemand, etc. Maar het is een goede ervaring en vrienden houden de eenzaamheid weg.

Yep! :3
Hey,

Iedereen masturbeert inderdaad. Sommigen masturberen zelfs elke dag en het helpt tegen de stress. Het is normaal. Velen willen ermee stoppen als ze nog jong zijn en net begonnen, maar accepteer het. Zo erg is het niet; je wordt er zelfs gelukkig van!

Waarom heb je een kutleven?

Noujah ik ben niet echt gelukkig ook als ik masturbeer. Wordt het nog maar erger.
En wat Unknowxoxox zei dat haar moeder geen emoties toont, heb ik ook. En fake friends. Dus ja. Maar ik probeer toch wel te verminderen en meer sociale contact zoeken.
Waarom zou je ermee stoppen het is normaal en lekker en helpt je te ontspannen

Maar goed als je het echt zo graag wil moet je geleidelijk stoppen bv
Eerste week: 5 x
Tweede week: 3x
Derde week : 1x

En dan helemaal stoppen
Succes maar hou in je achterhoofd het is heel normaal

Reageer