Vraag

masturberen

  • 26 February 2019
  • 1 reactie
  • 378 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo jongens/meisjes

Ik hoor/lees zo vaak dat jongens en meisjes helemaal niet weten hoe een meisje klaar moet komen. Bijna alle jongens denken dat elk meisjes vingert. En ook zijn er veel meisjes die vingeren omdat hun denken dat je daar alleen van kan klaarkomen. Maar geloof mij je komt pas goed klaar als je over je clit (clitoris) wrijft. Aan het begin kan het even duren voordat je dat lekkere gevoel krijgt maar als je klaarkomt dan weet ik zeker dat je wrijven lekkerder vind dan vingeren. en ook voor de jongens wees niet verlegen als je een meisje gaat strelen. gewoon over haar clit gaan wrijven ook al wist ze niet dat je daarvan klaarkomt. Ik weet zeker dat je het meisje daarmee een fijn gevoel geeft (als je het echt op de goede plek doet tenminste) sorry voor deze lange tekst/tip maar ik vind dat elk meisje recht heeft om echt zo klaar te komen en dat jongens dit soort dingen ook weten want de meeste jongens weten dit niet omdat veel zich niet in het vrouwelijke lichaam verdiepen ... ik hoop dat dit nuttige informatie was en eh veel plezier met het uitproberen haha ( schaam je er niet voor het is normaal) ik deed dit al toen ik 12 was en ben nu 15 en doe dit bijna nog dagelijks

1 reactie

Erg leuk dat je hier advies wilt delen, maar er zijn een paar puntjes:
Als eerste is het handig om bronnen te noemen bij je stateringen, tenzij je natuurlijk aangeeft dat het een anekdote is.
"Bijna alle jongens denken dat elk meisjes vingert. En ook zijn er veel meisjes die vingeren omdat hun denken dat je daar alleen van kan klaarkomen."
En dan gaat dat zeker over dat stuk je.
Wie heeft immers bewezen dat dat zo is?

"Maar geloof mij je komt pas goed klaar als je over je clit (clitoris) wrijft."
Dat verschilt natuurlijk wel per persoon.
Het kan altijd zo zijn dat anderen het op verschillende manieren aanpakken.

Verder is de informatie natuurlijk prima hoor.
Het komt overigens overeen met dit Sense artikel, dus daar kun je altijd meer informatie vinden.

Reageer