Skip to main content

mogen jullie van jullie ouders masturberen?

Ik weet niet heb nooit gevraagd maar ik doe het stiekem 😂😂
@Anoniem5377383838 hahahah ik ook
Ehm, waarom zou dat niet mogen? Wij hebben het er thuis soms wel over, en 't is hier niet zo'n issue. Ik denk dat je alleen moet oppassen als je ouders orthodox (heel gelovig) zijn. Die hebben er vaak wel moeite mee.

Ik weet niet heb nooit gevraagd maar ik doe het stiekem 😂😂

doe ik ookđŸ€Ł


Ik heb geen idee of het mag, ik doe het gewoon. Het lijkt me ook heel ongemakkelijk om het te vragen😅


Ja het mag ze zeggen je doet maar wat je wilt in expirimenteren


Ja mag gewoon 


idk of het mag doe het gwn zonder datze het doorhebben


Waarom zou het niet mogen onze ouders zijn ook jong geweest, het is alleen voor de meeste een privĂ© dingetje. Wij zijn thuis heel open over sex enzo wij zijn dan ook heel vaak bloot in huis. Met name m’n broertje broer en ik. Ik heb van m’n oudere broer leren aftrekken omdat ik aan het klungelen was, hij heeft het bij mij voorgedaan en toen deed ik het zelf. En ik heb het m’n broertje weer geleerd. M’n broertje en ik zeggen meestal wel dat we op onze kamer even gaan “spelen” m’n ouders weten dan hoelaat het is. En als ze binnen komen komen ze binnen doen we niet moeilijk over 


Aha een interessante vraag omdat juist jongens denken dat ze het stiekem moeten doen. Ook vanwege het sperma de sporen die je achter laat. Meisjes hebben daarvan geen last van.  En ze krijgen ook geen  zichtbare erectie wat jongens wel hebben die probeer je ook te verbergen voor je ouders


Tenminste zo gaat dat bij veel gezinnen . Ik had het geluk dat ik een naturistische pa heb die heel open minded is. Zeker heeft hij mijn ochtend erectie gezien toen hij me bv in het weekend wekte ik had me namelijk verslapen voor een uitstapje . Hij kijkt er gewoon naar draait zich niet om of loopt weg maar doet alsof  er niks aan het handje is dus iets normasl . Ik mag van hem aan  masturbatie doen zo vaak ik  het zelf wilt . Dat geef je een vrij gevoel dat het toegestaan is dan wanneer er nooit over gepraat wordt..


Reageer