Masturberen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het 'slecht' voor je als je masturbeert en vlak voor het orgasme stopt en later weer door gaat zodat je geen orgasme krijgt?

12 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dit is niet schadelijk voor je. Het is niet zo dat je sperma al deels richting je plasbuis op weg is om daar vast te blijven zitten of iets dergelijks. Er zit geen verschil tussen niet klaarkomen en niet klaarkomen doordat je net voordat je je hoogtepunt bereikt stopt (als je dat begrijpt). Je stelt gewoon je orgasme uit en hier is niks mis mee.
Hey Anoniem_15
Als je dat een paar keer doet, kan je een 'droog' orgasme krijgen. Je kan daarna dan vrij gemakkelijk nog een keer klaarkomen!
Ik deed dat vroeger wel eens. Maar toen ik 14 was kon ik ineens meerdere orgasmes achter elkaar krijgen waarbij ik ook sperma had.
Ik doe het nu eigenlijk nooit meer.
Het lijkt me geen kwaad kunnen als je op het eind maar helemaal klaarkomt!
Geluk! M12G
En als je uiteindelijk als nog niet klaarkomt?
Hi Anoniem_15,
Dan krijg je het gevoel van 'blauwe ballen'. of het gevoel van 'aandrang'. (dat je nodig moet klaarkomen)
Ik deed het vroeger wel om een heftiger orgasme op te bouwen.
Maar dan moest het wel komen! Anders had ik heel lang pijn in mn ballen!
Dat! Ik denk niet dat dat goed is. (maar alleen omdat het bij mij geen goed gevoel gaf, ik had dan echt heel veel last van mijn ballen! Ik moest b.v. wel eens stoppen omdat mijn moeder mijn kamer binnenstapte)
Kan je wel gwn een beetje rukken echt 5 sec fzo en dan stoppen en dan ook niet meer klaarkomen of is dat hetzelfde effect als je langer door gaat?
Nee, dat is niet hetzelfde effect.
Dat is hetzelfde als de meeste wrijving in je broek. Dan gebeurt er niks hoor!
Nee, ik bedoel dat je nét steeds voor het orgasme stopt, en daarna weer overnieuw begint. En dat diverse keren.
Je kan zelf eens zien hoe dat bij jezelf werkt!
GroetJe M12G
Ja het werkt zoals t moet denk 🙂 maar mn ma zij een x random dat als je af trekt dat je er snel verslaafd aan raakt en dat wil k ni hebben. Ook denk ik als je masturbeert dat dat op een of andere mannier niet de bedoeling is fzo meer van Tis bedoeld om kinderen te krijgen zo'n orgasme en niet om jezelf te bevredigen... ik weet niet hoe jullie erover denken maar zo denk ik erover
Nee, dat is niet waar: Je raakt niet verslaafd van aftrekken! Dat heeft je ma helemaal mis.
Maar je geslachtsdeel is wel gemaakt om kindjes te maken, maar dat is alleen maar een paar keer. Gemiddeld minder dan 2 keer!
Je zou er niet aan moeten denken dat iedere keer als jij/wij klaarkomen er een kindje moet komen. Wereldbevolkingsprobleem!
Een paar duizend keer kom je dus klaar voor niks! (in jouw redenatie) Dan kan je beter zeggen, voor het plezier!
Je komt dus grotendeels klaar voor je plezier! En om je geslachtsorganen gezond te houden. En heel misschien voor een kindje.
Zo denk ik er over.

Je bent anders wel in je vraagstelling veranderd, want je vroeg of het slecht is om voordat je klaarkomt, te stoppen.
Dat is niet slecht.
Alstjeblieft, doe niet zo somber, en geniet van wat hij je heeft gegeven..
Geniet! M12G
"maar mn ma zij een x random dat als je af trekt dat je er snel verslaafd aan raakt en dat wil k ni hebben. "
Nouja, je kunt er aan verslaafd raken.
Echter is dat vrij ongebruikelijk, dus als jij het met mate doet (een à twee keer per dag misschien, of minder vaak), dan hoef je je daar niet al te veel zorgen om te maken.

"Ook denk ik als je masturbeert dat dat op een of andere mannier niet de bedoeling is"
Technisch gezien is het niet echt de bedoeling.
Het "lekkere gevoel" is een beloningsysteem van je hersenen.
Het zou een beetje onhandig zijn om je niet voor te willen planten.
Doe daarmee maar wat je wilt, niemand houdt je tegen.
Je kunt het lekker vinden, dus dat is een reden om het wel te doen.

@M12G,
"hij"
Hij?
@Menspersoon,
Ik vind je geweldig! Scherp gelezen.
Als Anoniem_15 het over "bedoeling" heeft die betrekking heeft op ons lichaam (seks en masturberen), dan heeft hij het over een 'hogere' die een richting wil aangeven, (een god). De natuur bedoelt hij niet, want die heeft geen 'bedoeling' of richting. Door geloof wordt over seks veel onzin en onwaarheden de wereld in geholpen. (wat zijn moeder zegt over masturberen is bedoeld om hem bang te maken. dat is niet nodig! seksverslaving is natuurlijk wat anders) En iedereen mag van mij geloven wat hij wil, maar als er schuld wordt aangepraat, en 'richting' wordt gegeven zeg ik er wel iets van.
Ik geloof niet. En daarom schrijf ik 'hij'.
Geluk! en ik vind dat jij hartstikke goeie (doordachte) posts plaatst !
Ach, doe wat je fijn vind. Als je lekker veel wilt aftrekken maar geen rommel wilt opruimen is het hartstikke begrijpelijk.

Reageer