Vraag

masturbeer tips jongens

  • 25 October 2021
  • 3 reacties
  • 1253 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

dag jongens, ik zou graag masturbeer tips hebben want het begint een beetje saai te worden

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 7 )

 ik ben gay en ik wil ook graag seksspeeltjes hebben voor jongens die je in huis ligge hebt,
hebben jullie tips? ik wil wel da mijn ouders niks weten dus niks me kope ofzo


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

qua masturbeertips zal ik er een paar opnoemen die ik zelf nog weleens doe.

  • onder de douche met lekker veel douchegel
  • onder de douche tijdens het aftrekken ook met je anus gaan spelen
  • op plekken aftrekken waar de kans groter is dat je betrapt kunt worden

 

seksspeeltjes zonder iets te kopen wordt erg lastig… ik heb zelf allerlei speeltjes dildo/vibrator/penisringen/tenga-cup/glijmiddel. Maar die heb ik allemaal gekocht zodat ik weet dat het bedoeld is voor hetgeen wat ik ermee doe. Je wilt zeker niet iets in je kont stoppen wat kapot kan gaan of afbreekt o.i.d.

 

wat ik ook weleens heb gedaan is een boterhamzakje voor in de diepvries (die zijn wat steviger) daar wat glijmiddel in doen, of iets anders wat lekker glijdt, naast je bed gaan zitten. Dan het zakje om je stijve lul doen en je lul met zakje en al tussen je matras en je hoofdkussen stoppen en dan neuk bewegingen maken. Je kunt dan zelf harder of zachter op je kussen drukken om zo de spanning op te voeren.  (dit kunt je trouwens ook zo doen met een opgerolde handdoek)

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @curiousboyonetwoonetwo ,

 

Wat ik meestal zelf doe is normaal rukken maar om het lekkerder te maken kan je het ook proberen met een sok of zoals hierboven gezegd wordt met glijmiddel of iets wat hier op lijkt. Let hier wel goed mee op, niet elk glibberig middel is geschikt als glijmiddel. Ik heb het opgezocht en je zou olijfolie of 100% Aloe vera gel kunnen proberen, zelf heb ik ze allebei geprobeerd en ik vindt de aloe vera gel aan te raden, de olijfolie niet. Dat begint heel erg te stinken naar een tijdje en ik heb gelezen dat aloe vera gel ook minder risico's heeft om te gebruiken.

 

Wat je ook kan doen is zelf een fleshlight maken, dit is best simpel. Je pakt een rubberen handschoen en deze doe je tussen 2 sokken, in de handschoen doe je dan vervolgens de aloe vera geld zodat het lekker glijdt. Als je wilt weten hoe je deze precies maakt kijk dan op het youtube kanaal van spuiten en slikken, daar is een video gemaakt over hoe je zelf een fleshlight kan maken. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad en twijfel zeker niet om te laten weten of dit voor jou heeft gewerkt, veel succes.

 

Groetjes,

Jan16

Reputatie 2
Badge +1

Als soort vagina gebruik ik gwn een milkshake beker of zo iets alleen het gat op maat knippen en je kan beginnen.

Reageer