Vraag

Masturbeer fantasieën

  • 10 November 2020
  • 3 reacties
  • 665 Bekeken

Badge

Fantasieën voor masturberen

Hey ik ben dus een jongen van 13 en ik mis heel veel fantasieën. Want ik masturbeer graag en wil graag een paar fantasieën erbij. Ik ben eigenlijk wel klaar met steeds hetzelfde. Ik wil graag een paar standjes weten hoe ik mezelf kan pakken en hoe ik zelf een geil gevoel krijg. Ik wil meer manieren hebben om klaar te komen. Wat zijn jullie ervaringen met dit? En kan iemand mij helpen met zulke dingen te bedenken? Ik vind het zelf erg lekker om met m'n anus (ik weet niet of het zo heet) over iets heen te schuren en dan ook af te trekken. Verder vind ik het een fijn gevoel als er iets op mijn penis ligt. Ik houd er ook van om vastgebonden te zitten, maar in mijn eentje is dat een beetje lastig. Ik kan moeilijk iets kopen om mijzelf te helpen dus ik vraag jullie om hulp. Pls help me! 

Groeten, @Incognito237 

​​​​​​​​​​


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

je zou een sextoy kunnen kopen, ik snap dat dit een beetje akward is, (vond ik ook) maar sinds ik zelf een sextoy heb vind ik het veel spannender. Je zou je ook kunnen aftrekken onder de douche of in bad. of je zou bijvoorbeeld kunnen rijden over je kussen of knuffel. dit schijnt ook heel geil te zijn. doei!

Reputatie 4
Badge +3

als je niet wilt dat je ouders kunnen zien dat je een sextoy hebt gekocht of perongeluk het paketje openmaken, kun je ook een bon van bijvoorbeeld bol.com kopen en daarmee betalen zodat er geen geld van je rekening af gaat. je kan het pakketje daarna laten bezorgen bij een afhaalpunt en het zelf even ophalen, (ik woon in een klein dorpje en hier is zelfs een afhaalpunt dus dat zal niet verder dan 10 min fietsen zijn) doei xx!

Badge

je zou een sextoy kunnen kopen, ik snap dat dit een beetje akward is, (vond ik ook) maar sinds ik zelf een sextoy heb vind ik het veel spannender. Je zou je ook kunnen aftrekken onder de douche of in bad. of je zou bijvoorbeeld kunnen rijden over je kussen of knuffel. dit schijnt ook heel geil te zijn. doei!

Heel erg bedankt! Alleen het kopen daarvan vind ik een beetje raar en als ik betrapt wordt helemaal 😳🙄. Dat rijden over een knuffel lijkt mij geil en ga ik zeker proberen! Groeten x! 

Reageer