Skip to main content
Vraag

Masturbator: welke?

• January 21, 2025
  • 14 reacties
  • 1338 Bekeken

Diana
Forum|alt.badge.img+13

Mijn vriendje en ik zien elkaar niet tijdens de week.  Ik weet dat hij dan vaak masturbeert en ik vind dat helemaal niet erg. Nu zou ik hem een masturbator willen kopen waarop ik dan met onuitwisbare inkt iets liefs schrijf of een tekening maakt zodat hij toch weer beetje aan mij kan denken als hij die gebruikt.

Ik heb online gekeken en er is wel een grote keuze en ik weet het niet zo goed.  Je hebt er die je zelf op en neer moet bewegen en je hebt er die trillen.  Ze komen ook in verschillende materialen en maten.  Sommige kosten een paar tientjes, andere zijn best wel duur.  Ik ken geen jongens van wie ik weet dat ze een masturbator gebruiken en ik durf het ook niet zo te vragen aan vrienden, dus: iemand hier met tips over welke leuk is?  Ervaringen?  

Moet natuurlijk ook weer niet zó leuk zijn dat hij dat apparaat liever heeft dan mij.

14 reacties

Joch.
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 25, 2025

Ik (jongen van 16) heb er geen ervaring mee, maar ik wou zeggen dat ik het een leuk idee vind. Ik hoop dat je je plan door zet.

• January 25, 2025

Zie je topic nu pas. Wel een origineel cadeau 😄 Ik heb wel ervaring met die dingen

Er zijn idd heel veel verschillende merken en allerlei soorten en maten. De allerbekendste is denk ik de Fleshlight. Die zijn wel duur (iets van 60 euro voor een standaard versie). Een andere bekende is FPPR. Die is veel goedkoper (tussen 12 en 16 euro). Ik allebei gehad en ze hebben beide voor en nadelen. De Fleshlight heeft betere kwaliteit maar is best wel groot dus dat is met opruimen/verstoppen wel lastig. De FPPR is dus super goedkoop maar gaat minder lang mee. Ligt er ook aan hoe vaak hij hem gebruikt natuurlijk.

Ik zou voor de FPPR gaan als ik jou was. Leuk voor hem om te proberen en als hij het toch niks vindt heb je geen geld weggegooid. Het leuke is dat bij die FPPR ribbeltjes aan de binnenkant zitten. Die zitten bij de Fleshlight alleen bij de nog duurdere.

Nog wat tips: bij gebruik uit het plastic omhulsel halen. Als je er een geeft doe er dan ook glijmiddel bij. En bij de eerste keer moet hij rustig beginnen. Het gevoel kan best heftig zijn. Ik kwam bij de eerste keer best wel snel klaar. 🙈🤭😅

Hoop dat je hier wat aan hebt. Hoor het wel als je meer vragen hebt.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 25, 2025

@tim16 dank voor je tips. Die fppr is er in vagina en anus uitvoering, zie ik. Bijzonder. Ik denk dat ik toch voor de vagina ga, ik wil hem niet op gekke ideeën brengen.  

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • February 5, 2025

Ik heb er een gekocht bij de drogist in de buurt van school.  Bij de zelfscan want ik vond het toch wat ongemakkelijk.

Grappig dingetje: een rozige wiebelige huls met ribbels aan de binnenkant.  Ik heb er mijn naam op geschreven.  Vriendje was blij en we hebben hem,meteen samen gebruikt.  Tenminste, hij heeft hem gebruikt en ik heb hem daarbij op de juiste plekken gestreeld.  Het was heel leuk om te zien en hij kreeg een prima orgasme.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 22, 2026

@Diana hai, kan je zo’n FPPR-ding makkelijk kopen bij de Kruitvat of Etos?

Ik vraag het voor een vriend van me.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 22, 2026

@PietPirat ja, zegt tegen je vriend dat hij ze op het schap met de condooms en de glijmiddelen vindt. 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 22, 2026

@Diana bedankt namens mijn vriend.

• March 11, 2026

Is die inkt niet gifitg?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 11, 2026

@PietPirat Ik hoop dat je vriend er plezier een beleeft.

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 11, 2026

@hongerigepruim456 je kan je hetzelfde afvragen over het eten van poep. Is dat niet giftig? 

• March 11, 2026

@Yusa nee

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

@Diana mijn vriend heeft hem nog niet gekocht, hij weet niet zo goed waar hij hem moet laten zonder dat zijn ouders erachter komen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 11, 2026

@PietPirat en waarom zou het zo erg zijn dat zijn ouders erachter kwamen?  Ze masturberen ongetwijfeld zelf, ze moeten hun zoon ook zijn plezier gunnen.

Hi ik gebruik het niet maar wil het wel