masturbatie tips?

  • 21 April 2021
  • 9 reacties
  • 775 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 13 en heb gisteravond in mijn bed voor het eerst gevingerd. Het was best fijn. Maar hoe weet ik nou of ik ben klaargekomen ik heb ook op internet gezegd maar kon het niet goed vinden. En hebben jullie dingen die lekker zijn om te doen tijdens het vingeren?? En ik deed het in mijn bed waar doen jullie het?


9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey sweety,

als het fijn voelde was het goed klaarkomen mag,moet niet.

als je klaarkomt dan weet je dat wel, echt wel.  eerste keer bij mij was ik even van de wereld, zo heftig voelde dat. erreg lekker

ik vinger graag in bed, maar ook wel op andere plekken. sosm op school.  ook samen met mij vriendje en ook wel met mijn bff samen

ben er dol op

 

xxx

rox

 

Badge

Thanks heb je nog iets dat echt fijn voelt??

Reputatie 4
Badge +3

 
-onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-


echt neuken  hihi

clitje strelen en gelijk vingeren in me vagina, dan kan ik soms heel heftig klaarkomen

Badge

nog een vraagje misschien beetje raar maar komt er ook iets uit als je klaar komt zegemaar???

Reputatie 1
Badge +1

Hey sweety,

als het fijn voelde was het goed klaarkomen mag,moet niet.

als je klaarkomt dan weet je dat wel, echt wel.  eerste keer bij mij was ik even van de wereld, zo heftig voelde dat. erreg lekker

ik vinger graag in bed, maar ook wel op andere plekken. sosm op school.  ook samen met mij vriendje en ook wel met mijn bff samen

ben er dol op

 

xxx

rox

 

ook met je bff fantastisch is dat

Reputatie 4
Badge +3

@Anoniem.meid Er komt iets uit als je geil bent,als het heel waterig is en je ben er in geweest kan het squrten zijn.

Reputatie 4
Badge +3

nog een vraagje misschien beetje raar maar komt er ook iets uit als je klaar komt zegemaar???

Soms ben i zo nat dat het er uit lekt. Na klaarkomen dan echt lekkend. En heel soms squirten, echt een straal zeg maar

Reputatie 1
Badge

hey

klaarkomen kan bij iedereen verschillend zijn, qua gevoel :)) Bij de ene is t heftig, maar bij sommige krijg je trillingen. Soms als je klaarkomt kan er wat uit je komen, sommige mensen squirten ook! Squirten is al stimuleer je de G-spot en je krijgt het gevoel alsof je moet plassen. Ik zelf als ik klaarkom adem ik wat harder en ik krijg een rilling door heel mn lijf. Wat voelde jij toen je dacht dat je klaarkwam? Ik gebruik soms een knuffel of een kussen. Ik doe t in bed of onder de douche. Ik hoop dat je hier wat aan hebt? xx

Badge

hey

klaarkomen kan bij iedereen verschillend zijn, qua gevoel :)) Bij de ene is t heftig, maar bij sommige krijg je trillingen. Soms als je klaarkomt kan er wat uit je komen, sommige mensen squirten ook! Squirten is al stimuleer je de G-spot en je krijgt het gevoel alsof je moet plassen. Ik zelf als ik klaarkom adem ik wat harder en ik krijg een rilling door heel mn lijf. Wat voelde jij toen je dacht dat je klaarkwam? Ik gebruik soms een knuffel of een kussen. Ik doe t in bed of onder de douche. Ik hoop dat je hier wat aan hebt? xx

Ik heb het net dus weer gedaan en denk dat ik bijna of wel klaar kwam begon beetje te trillen en voelde een heel apart gevoel ik had mijn moeders vibrator gebruikt die ik had gevonden maar kwam ik nu wel klaar of bijna??

Reageer