masturbatie meiden

  • 1 February 2021
  • 14 reacties
  • 393 Bekeken

Badge

Hey ben een meisje 12 jaar en ik wil eigenlijk een sex toy Hoe moet ik dit vragen aan mijn ouders? Of ja aan mijn moeder ik ben bang voor haar reactie, maar het lijkt me gewoon zo fijn gevoel.  Ze weet trouwens ook niet dat ik het al doe. En ik kan nog niet bestellen.

xx anoniem 


14 reacties

Reputatie 5
Badge +5

hoi, het is denk ik een beetje vreemd om een speeltje te kopen voor een kind van 12. Ik zou het niet aan ze voorstellen.

savageboy

Badge

ok

Reputatie 5
Badge +3

lastigggg, maar als je dat echt graag wil kun je dat gewoon vragen hoor. Bereid je vast voor door er van te voren al eentje te hebben uitgezocht en laat haar dat zien en vraag dan mag ik deze bestellen? Anders kun je ook nog naar een seksshop gaan. 

succes! 

Reputatie 5
Badge +3

maar wat @Savage_boy zegt is eigenlijk wel waar

 

Badge

Ok hoe vraag ik het? 

 

Badge

maar wat @Savage_boy zegt is eigenlijk wel waar

 

lastigggg, maar als je dat echt graag wil kun je dat gewoon vragen hoor. Bereid je vast voor door er van te voren al eentje te hebben uitgezocht en laat haar dat zien en vraag dan mag ik deze bestellen? Anders kun je ook nog naar een seksshop gaan. 

succes! 

Hoe vraag ik het aan hun? x

Reputatie 5
Badge +5

Ik weet 100% zeker dat een meisje van 12 niet in een sexshop mag komen

Badge

Ik weet 100% zeker dat een meisje van 12 niet in een sexshop mag komen

Ja doei dat wil ik ook niet hah

 

Reputatie 5
Badge +3

haha ja oke dat is ook wel weer zo ik zou het dan maar gewoon laten en wachten tot je wat ouder bent

Het is een beetje afhankelijk van de band tussen jou en je moeder en hoe bespreekbaar dit onderwerp bij jullie thuis is. En je hebt zelf vast ook wel een idee hoe je moeder hier tegenaan kijkt. Deze inschatting kan jij beter maken dan wij.

Ik ken je moeder niet, maar de kans dat ze dit niet wilt of dat ze je te jong vindt, is natuurlijk aanwezig. Dat is het risico. En hoe je het eventueel zou kunnen vragen, is natuurlijk ook afhankelijk van de bespreekbaarheid van dit onderwerp. Wederom, jij kunt dit beter inschatten dan wij, want jij kent je moeder. Maar iets in de trend van dat je wat aan het experimenteren bent en dat dit eens wilt proberen ofzo. 

Reputatie 2
Badge +1

ja lastigggggg.

dit is wel een beetje moeilijk! Maar kan je miss het zelf bestellen en als dat niet kan dan ja dan zit er niets anders op en het is ook best eng om het te vragen du smiss even w8ten?

xx

van mij (een meisje)

Badge

Hey ben een meisje 12 jaar en ik wil eigenlijk een sex toy Hoe moet ik dit vragen aan mijn ouders? Of ja aan mijn moeder ik ben bang voor haar reactie, maar het lijkt me gewoon zo fijn gevoel.  Ze weet trouwens ook niet dat ik het al doe. En ik kan nog niet bestellen.

xx anoniem 

Hi! Hiero je trouwe Goo Assistent,

(tekst verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 9)

Wat ik je ook kan aanraden is het vragen voor je verjaardag. Je ouders zullen het je waarschijnlijk wel geven!

Groetjes, Goo

Reputatie 3
Badge +2

Heeyy, je hoeft het niet te vertellen he? je kan het ook gewoon doen. Dat heb ik ook gedaan met mijn benen scheren!! gewoon goed verstoppen en vgm bij alle webwinkels komt het in zo een bruine doos dus bestel maar gewoon ik vind het niet raar x.

Liefs

Badge

hallo,

een beetje gek als je een sextoy wilt gaan kopen op die leeftijd ik zou nog even wachten met zulke dingen

Reageer