Vraag

Masturbatie jongens

  • 19 August 2018
  • 7 reacties
  • 384 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi ik ben een jongen van 14 jaar en masturbeer nu sinds ik net 13 ben, nu zegmaar anderhalf jaartje.
Veel vrienden van me hebben aan me gevraagd of ik masturbeer, maar nu vroegen toevallig een vriend van me of ik wel s trek en toen vroegen mn 2 beste vriendinnen waar we t over hadden en toen zijn die vriend en ik het telkens blijven ontkennen maar ze blijven maar doorzeuren.

Nu kan k 2 keuzes maken.
1. Ik vertel t gewoon en hooen dat hun antwoord positief is.
Of
2. Blijven ontkennen

7 reacties

Zou graag een antwoord ontvangen van mensen die hier of bekend mee zijn of zou graag dingen willen horen die me zouden kunen helpen want waarschijnlijk chill ik weer met t zelfde groepje over zon 6/7 dagen
Wat is je relatie met dit groepje mensen? Vertrouw je ze of niet echt?
Als je deze mensen niet écht vertrouwd raad ik je aan om het gewoon te blijven ontkennen en aan te geven dat je het niet fijn vindt dat ze dit steeds opbrengen.

(!) Let op: je hebt dit gesprek gevoerd met een vriend van je, overleg met hem of hij het ok zou vinden als je dit verteld!
Ik vertrouw ook zeker wel dat ze het niet door zouden vertellen maar ben vooral benieuwd naar hun reactie.
Mn vriend zegt dat t allemaal maar gwn tussen jongens gelaten moet worden maar ik voel ne dr een beetje lullig bij naar mn vriendinnen want.
Die vriendinnen vroegen random aan ons: zijn onze borsten nou redelijk even groot en toen waren we allemaal heel relexed over en dat gebruiken ze nu telkens als excuus! Dus als ik zeg: nee we gaan niets vertellen. Dan zeggen die chicks: ja maar wij begonnen ook over onze borsten. Ik: ja maar daar beginnen jullie zelf over. En dan zeuren ze door
Dit is puur mijn mening en wat ik zou doen:

Wat maakt het uit of jij je wel of niet aftrekt?
Dat zijn hun zaken absoluut niet.
Het gaat niemand aan wat jij wel of niet met je lichaam doet.
Niemand wordt er beter door , door daar naar te vragen.

Ik denk dus dat je het niet per se hoeft te ontkennen.
Geef gewoon aan of jij het er überhaupt over wilt hebben.
Misschien werkt dat.

"Dan zeggen die chicks: ja maar wij begonnen ook over onze borsten. Ik: ja maar daar beginnen jullie zelf over. En dan zeuren ze door"
Nouja, als je niet iets van te voren afspreekt is dat een vrij zwak argument...
Ik vond dat argument van hun wel heel slecht ja maar ik vind t eigenlijk we best maar ben benieuwd naar hun reactie
Ik persoonlijk kan hierover gewoon met meisjes praten. Dat jij twijfelt over of je het moet zeggen betekent denk ik dat dit voor jou niet het geval is, ik zou het dus niet zeggen. Goodluck met je keuze!
Ik denk dat ik het wel kan zeggen, ik vertrouw het wel maar het is nu vooral een beetje akward omdat dit de eerste meiden zijn aan wie k t vertel zegmaar, veel vrienden weten t van me maar daarvan kon k al eenbeetje gokken dat zij t ook deden/doen. Maar bij hen weet ik t nou net niet of ze het doen, denk dat ze t zelf heel vies zouden vinden maar ik denk dat ze t bij een jongen redelijk normaal vinden

Reageer