Beantwoord

Mastrubatie oude gewoonte

  • 2 April 2019
  • 3 reacties
  • 1101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
gegroet,

Een beetje ongemakkelijk maar ja:
ik heb mijn hele leven (p.s. ik ben op het moment 16) als het ware gemastrubeerd door op mijn buik te liggen en mijn penis tussen mijn handen te drukken (met onderbroek etc. aan). Nu is het zo dat het me niet lukt om klaar te komen door normaal af te trekken, en mijn penis staat als deze stijf is meestal bijna verticaal. Mijn concrete vraag is eigenlijk of dit komt door deze gewoonte en of ik er iets aan kan doen.

Edit: dit (laatste zin) slaat op zowel het niet kunnen klaarkomen als het verticaal staan van mijn penis

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 April 2019, 23:00

Bekijk origineel

3 reacties

Hey!

Of je er iets aan kunt doen weet ik niet, maar ik denk niet dat een penis van 'vorm' kan veranderen door de gewoonte te hebben op je buik te liggen.
Het zal wel gewoon zo geƫvolueerd zijn.

Mogelijk heb je hier wat aan. Voor de rest denk ik dat je er niet te veel om mag stressen, want dan lukt het helemaal niet meer. Voor de rest ook een beetje geduld hebben.
Als je echt na een lange tijd denkt dat er iets fout is, of je wil simpelweg professioneel geholpen worden, dan lijkt het me nuttig om naar je uisarts te gaan.
Ook al is dat een beetje ongemakkelijk, het kan je wel helpen.

Groetjes
Lot
Haa die Lot,

bedankt voor je reactie!
Ik heb dat ook gedaan maar kan ook nog steeds mastruberen ik heb al met veel vrienden uitgeprobeerd uit mijn klas en het was super fijn

Reageer