Skip to main content
Vraag

mannen string

• January 5, 2026
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik heb nu net een string van mijn onderbroek gemaakt alleen hij is te klein voor mijn balzak wat zou ik kunnen aanpassen?

en voor de meiden wat vinden jullie van mijn penis 15 cm lang en omtrek van 13 cm en ligt behaard en balzak die hangend is met zeer grote ballen er in.?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: vragen en reacties, met als doel om opgewonden td worden, zijn niet tooegestaan. 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

Hoi!

Ik heb ook een jockstrap gemaakt dat is iets anders dan een mannenstring. Ik deed dat van een oude onderbroek. Helaas was hij net als bij jouw voor mij te klein en ook niet goed stevig om mijn ballen en piemel heen. Ik heb het daarna nog een geprobeerd alleen anders. Ik heb de elastieken band van een onderbroek helemaal van de onderbroek weggehaald zodat ik alleen een band had. Daarna heb ik, omdat ik een jockstrap maakte dat nog een keer bij een andere onderbroek gedaan. In jouw geval zou ik een touwtje doen die niet te dun is en niet schuurt. Dat kun je bij jezelf wel even proberen hoe het aanvoelt. Ik heb daarna online opgezocht hoe ik zo'n zakje waar je ballen en je piemel in zitten kan maken en dit heb ik daarna zelf gemaakt van een rekbare stof en een draad. Er zijn ook online tutorials van hoe je een jockstrap kan maken. Als je die opzoekt kom je al een eind en moet je het deel van de tweede band voor je benen overslaan en maak je er een mannen string van.

Hopelijk helpt dit! Als je vragen hebt stel ze gerust!
Groetjes Anoniemtje