Vraag

mag ik seks op mijn 12de

  • 8 September 2021
  • 9 reacties
  • 604 Bekeken

Badge

Hallo ! Ik Zit Steeds Meer Te Denken aan seks en zo omdat ik nu in de pubertijd zit en ik wil het echt heeeeeeeeeeeel graag hebben dus mijn vraag luid : Als Ik een condoom gebruik en als iedereen het oké vind kan ik dans seks hebben op mijn 12de ?


9 reacties

In principe is het niet de bedoeling en is het wel strafbaar als er een officiële klacht wordt ingediend, maar als je het beiden echt wil en een geestelijk gelijkwaardige relatie hebt dan kan dat zeker! Het is alleen wel verstandig om dit met je vriend(in) (liefdesrelatie) in plaats van zomaar iemand uit je klas of je beste vriend(in) o.i.d.

Reputatie 4
Badge +3

Zeker kun je seks hebben met twaalf.

Heb ik ook gedaan, ben nu dertien. Te lekker om het niet te doen toch?

Reputatie 4
Badge +3

Dit kan wel maaarrr jij en het persoon waarmee je seks zou mee willen moeten hier mee instemmen en wat je idd al aangeeft een condoom om want ik denk niet dat je al vader wilt worden als je 12 bent en zeker ook niet fijn voor de ander natuurlijk,  Verder het is geheel je eigen keus dus doe waar jij (en je zo gezegd partner) zelf zin in hebben.

groetjes van mij! 

In principe is het niet de bedoeling en is het wel strafbaar als er een officiële klacht wordt ingediend, maar als je het beiden echt wil en een geestelijk gelijkwaardige relatie hebt dan kan dat zeker! Het is alleen wel verstandig om dit met je vriend(in) (liefdesrelatie) in plaats van zomaar iemand uit je klas of je beste vriend(in) o.i.d.

Hoi.

Waarschijnlijk zullen ze met zo'n officiële klacht niks doen bij wederzijds instemmen. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +1

Je kan dat doen als iedereen het goed vindt maar je kan ook masturberen ik weet niet of je dat al doet 

 

Badge

Ja ik masturbeer al

Reputatie 2
Badge +1

Dan weet ik het niet

nee

Reputatie 1
Badge +1

Wil je op je 12de risico lopen om vader te worden?

Reageer