Skip to main content

Ik ben 16

Mijn stiefbroer 17 

 

Het waren dichte kleedhokjes 

Ik ging laast zwemmen met mijn stiefbroer we wilden gaan omkleden maar er was maar 1 hokje nog over dus hij zij  vind je het erg om een hokje te  de delen dus wij trekken onze kleren en ondergoed uit dus wij staan nu naakt in dat hokje hij had een best grote piemel dus hij zegt tegen mijn jij heb ook een grote piemel dus wij trekken onze zwembroek aan na een aantal uren hebben we ging zin maar dus gang onder de douche en daarna naar lopen er naar de kleedhokjes dus we gaan weer samen in die kleed hokjes dus we trekken onze zwembroek uit maar ik had een stijve toen kreeg hij ook een stijve dus hij raakt tijdens het omkleden per ongeluk mijn piemel aan ik vind dat heel geil ik deed dat ook bij hem toen gingen we elkaar aftrekken, pijpen en seks hebben.  Dat was lekker. 

(De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10 : Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud op het forum.)

 

Daarna gingen we omkleden en huis 

 

Maar mag seks hebben met je stiefbroer 

Nee, jullie zijn familie. Dit is dus incest.


Incest... maakt toch niet zo veel uit aangezien dit homoseks is en je dus niet kan voortplanten. Ik hoop dat jullie plezier hebben gehad


@anoniem123987  en @FCUtje ,

Wat goed dat jullie meedenken! De informatie die hier staat, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar bijvoorbeeld Sense.info of eventueel naar wikipedia. Daar kun je vinden dat incest sexuele handelingen betreft tussen bloedverwanten. Of het homo- of heterosex is is niet zo belangrijk. De leeftijden (16 en 17) van de jongens maakt dat het ook niet verboden is, hoewel opvoeders bijvoorbeeld nog wel bezwaar kunnen maken totdat je 18 bent.

Het allerbelangrijkste is dat men allebei sex wil en dat er geen dwang aan te pas komt, wederzijdse instemming heet dat.

Veel plezier verder op het Forum.


@Ab W

Ik heb hier niks mee te maken ik heb niet aan die seks deelgenomen... Maar in ieder geval mooi dat je de juiste info.erbij zet


Jullie zijn niet related, dus het is officieel niet incest. Je moet wel nagaan of je dit echt wil aangezien je samen onder één dak woont. Verder maakt het mij niet veel uit, dus doe lekker wat je wil

X


Reageer