Skip to main content
Vraag

Maandverband op school

• January 24, 2026
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyyy x

Iemand tips om maandverbanden te gebruiken op school en wanneer en hoe gebruik je een maandverband 

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 24, 2026

Hey! Ik heb dit artikel gevonden en hier staat het stap voor stap uitgelegd! https://www.natracare.com/nl/blog/hoe-gebruik-je-maandverband/

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 24, 2026

Heyyy, een maandverband gebruiken is heel simpel! Je haalt dat plastic weg en doe de plakkerige kant in je onderbroek en stel je hebt vleugels vouw je die om

Als ik het op school gebruik doe ik altijd tijdens de pauze, ik heb meestal truien aan als ongesteld ben en dan haal ik gwn het maandverband uit mijn tas en doe het in mijn mouw, stel het kan kan je het ook gewoon eentje in je onderbroek doen ( klinkt goor maar gwn bij de voorkant tegen je buik aan en gwn verpakt)

Ook is het handig om boxers aantedoen inplaays van normale onderbroeken, zit veel lekkerder en dan blijft het maandverband beter zitten

Hoop dat dit helpt!♡

Xxx~

• January 25, 2026

ik ben het eens met @yusa en @abs en bij de meeste docenten mag je er vaak wel even uit om naar het toilet te gaan, xx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 25, 2026

Heyyy

Heel simpel, je doet het maandverband open en plakt de plak-kant in je onderbroek en plooit de vleugels om. Persoonlijk op school haal ik ze gewoon uit mijn tas, eerst vond ik het gênant om open te doen wegens het geluid maar uiteindelijk is het normaal dus denk ik daar niet meer aan. Moest je toch niet willen dat iemand het hoort kun je ze vooraf al openen zodat ze geen geluid meer maken tijdens het openen.

Groetjes!!

• January 25, 2026

heeejjj, ik doe altijd een tasje met maandverband in mn tas zodat ik het altijd bij me heb, en de tips van ​@NY-city en ​@julia123 en ​@Abs en ​@Yusa ben ik het mee eens!! 

successs 

liefss 😘