Skip to main content
Vraag

maagd of ontmaagd?

• April 24, 2020
  • 20 reacties
  • 1538 Bekeken

zijn jullieย al ontmaagd? zo ja hoe oud waren jullie?

20 reacties

• April 24, 2020

Ik ben ontmaagd en was 13.ย 

• April 24, 2020

12de ontmaagd

• April 24, 2020

12e

• April 24, 2020

Ben 14 en nog altijd keimaagd

• April 24, 2020

12de ontmaagd

• April 24, 2020

Ik ben 12 en nu ik de antwoorden op deze vraag lees ben ik benieuwd wat er dit jaar nog komen gaat ๐Ÿ˜‚.

• April 25, 2020

Ik ben ontmaagd toen ik 13 was.

• April 25, 2020

Wat zien jullie als ontmaagd? Daar zijn ook nog veel verschillendeย meningen over. De een vind ontmaagd echt seks en de anderen vind pijpen al ontmaagd

• April 27, 2020

Wat zien jullie als ontmaagd? Daar zijn ook nog veel verschillendeย meningen over. De een vind ontmaagd echt seks en de anderen vind pijpen al ontmaagd

Ik vind ontmaagdย echt dat een jongen je neukt, dus met zโ€™n piemel bij je naar binnen gaat. En bij een jongen telt het omgekeerde, dus dat die met zโ€™n piemel bij een meisje haar kutje naar binnen gaat.ย Pijpen telt niet. Dat hoort bij het voorspel.

• April 27, 2020

Ik vind ontmaagdย echt dat een jongen je neukt, dus met zโ€™n piemel bij je naar binnen gaat. En bij een jongen telt het omgekeerde, dus dat die met zโ€™n piemel bij een meisje haar kutje naar binnen gaat.ย Pijpen telt niet. Dat hoort bij het voorspel.

Helemaal mee eens, in dat geval ben ik op mijn 14e ontmaagd.

ย 

• April 27, 2020

Maagd 14 jaar

• April 28, 2020

Ontmaagd op mโ€™n 11e

• April 28, 2020

Ontmaagd 13e

• April 29, 2020

Echt heel cool om te lezen dat zoveel kinderen hier al zo vroeg ontmaagd zijn. Ik was dus 13 en dacht dat ik best vroeg was, maar veel meer kinderen zijn dus al lekker vroeg gaan experimenteren.

• April 29, 2020

Ik ben 15 en nog hartstikke maagd.ย 

ย 

• May 4, 2020

Ik ben 12 en nu ik de antwoorden op deze vraag lees ben ik benieuwd wat er dit jaar nog komen gaat ๐Ÿ˜‚.

Ja ik ook ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ย 

• May 5, 2020

Ja ik ook ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ย 

Als je een leuke jongen of meisje tegen komt en wat je vriendje/vriendinnetje wordt, waarom zou je het dan niet doen? Seks is gewoon heel lekker ๐Ÿ˜‹. Als je er aan toe bent is er echt niets op tegen. Wel altijd even een condoom omdoen als je gaat neuken.

• September 30, 2020

Ik ben 15 en nog hartstikke maagd.ย 

ย 

same lolzz

ย 

• September 30, 2020

Ja ik ook ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ย 

Als je een leuke jongen of meisje tegen komt en wat je vriendje/vriendinnetje wordt, waarom zou je het dan niet doen? Seks is gewoon heel lekker ๐Ÿ˜‹. Als je er aan toe bent is er echt niets op tegen. Wel altijd even een condoom omdoen als je gaat neuken.

โ€˜โ€™neukenโ€™โ€™ WHAHAHA

• September 30, 2020

ik ben 12 en helaas nog steeds maagd. ik ben trans-meisje en heb bijna geen vrienden dus het gaat hem voorlopig ook niet worden