Skip to main content
Vraag

Lul te dik

• May 26, 2025
  • 5 reacties
  • 608 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi meiden/jongens,

Ik ben een jongen van 16, 190cm lang en heb een lul van 17,3cm lengte en 14,5cm omtrek. Ik ben bang dat als ik sex heb met even oude meiden, mn lul nooit zal passen omdat hij te dik is (als lengte niet helemaal past, vind ik niet heel erg). Ook pijpen lijkt mij erg lastig voor meiden. Klopt dit? 

5 reacties

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 27, 2025

Hoihoi!

Je hoeft je nergens zorgen over te maken, de vagina van een vrouw rekt altijd uit als zij opgewonden raakt zodat de penis erin past.  Daarnaast kan het verschillend zijn per vrouw of ze je wel of niet kan pijpen. Maar in ieder geval maak je geen zorgen, dat is nergens voor nodig! Ik hoop hierbij dat je vraag beantwoord is.

Groetjes!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 27, 2025

hey

Ik heb ook een te dikke piemel. Ik heb sinds kort een vriendin maar heb nog geen seks gehad en hebben elkaar ook nog niet naakt gezien. Ik denk dat het uiteindelijk altijd wel past maar ben vooral bang dat ik nog heel lang voorzichtig moet doen, dat vind ik wel echt jammer. Ik hoop dat ze een grote vagina heeft haha. 

Ik denk wel dat het onmogelijk is om gedeepthroat te worden als je een dikke hebt

• September 20, 2025

@Jobbert , hoe lang en dik is de jouwe dan?

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 20, 2025

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

14,5 cm dik ? lijkt me erg sterk 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

14,5cm omtrek, is iets heel anders