Skip to main content

Hoi ik ben een jongen van 14 en heb een aantal problemen met mn lul. De eikel lijkt een beetje blauwkleurig en de voorhuid zit deels een beetje vastgegroeid aan mn eikel lijkt het. Is dit erg, meerdere die dit hebben en tips?

Dit is heel normaal hoor, behalve een blauwe eikel, (horen paars of roze te zijn) ga als je echt onzeker bent naar de huisarts. En dat velletje komt vanzelf los, al ben je dan wel heel laat( gebeurde bij mij toen ik 11 was), verder alles oke?

 

flopflop13


Misschien eens opzoeken op internet, klinkt (in mijn oren) als een mogelijke soa …. maar even goed niet! Ik ben geen dokter hè dus niet panikeren :))


De voorhuid hoort aan de eikel vast te zitten. Deze verbinding heet het toompje.

De blauwe kleur kan meerdere oorzaken hebben.


Dit is heel normaal hoor, behalve een blauwe eikel, (horen paars of roze te zijn) ga als je echt onzeker bent naar de huisarts. En dat velletje komt vanzelf los, al ben je dan wel heel laat( gebeurde bij mij toen ik 11 was), verder alles oke?

 

flopflop13

Verder alles oke, in de zin van? 


De voorhuid hoort aan de eikel vast te zitten. Deze verbinding heet het toompje.

De blauwe kleur kan meerdere oorzaken hebben.

Meerdere oorzaken zoals? Nee niet het toompje maar dat ook


Meerdere oorzaken zoals?

Staat in die link. Als je op de oranje tekst klikt, open je de link en kom je op een artikel van mens-en-gezondsheid.infonu.nl


Dit is heel normaal hoor, behalve een blauwe eikel, (horen paars of roze te zijn) ga als je echt onzeker bent naar de huisarts. En dat velletje komt vanzelf los, al ben je dan wel heel laat( gebeurde bij mij toen ik 11 was), verder alles oke?

 

flopflop13

Verder alles oke, in de zin van? 

Dat de rest ook klopt


Reageer