lul gezien vriend van men moeder

  • 16 October 2021
  • 1 reactie
  • 1924 Bekeken

Badge

Hoi, 

mij heb vanmorgen wat meegemaakt waar ik erg mee zit .

mijn ouders zijn gescheiden, ik bleef dit weekend bij men moeder en men broertje ging alleen naar onze vader ik had geen zin om te gaan omdat het daar saai is .

ik ben dus alleen met men moeder en vrijdag avond ( gisteravond) was men moeders vriend er hij is nu een tijdje haar vriend en hij is heel aardig . Hij bleef ook slapen . Wij gingen dus vanmorgen ontbijten met zen 3 en hij had eieren gebakken en wij waren al weer klaar met eten maar we zaten nog een beetje gewoon aan tafel. Men moeder werd gebeld dus ze nam op en praate gewoon met diegene maar we waren de hele ochtend al beetje aan het ouwe hoeren en lachen enzo dus wij terwijl men moeder aan het bellen was beetje grapjes maken enzo . En toen gebeurde het die vriend van men moeder stond zo bij het keuken en men moeder keek de andere kant op want ze was nog aan het bellen . En ineens zegt die vriend van men moeder Oh men gulp is los maar ik zat tegenover hun en hij stond bij het aanrecht en daar kijk ik recht tegenaan, en toen die dat zei ik keek gewoon , gewoon normaal zie ik dat die zen lul uit zen broek heeft ook recht naar voren , ik schrok mega erg en draaide weg en bleef weg kijken , men moeder was nog aan het bellen en die had niks door maar ik zei ik ga tandenpoetsen enzo dus liep naar boven . Ik ben 15 en zelf wel bezig met seks dingen enzo maar dit was echt heftig is vind het raar , vies het is de vriend van men moeder en hij wist dat ik het zag dat weet ik zeker. Toen ik boven was ging die naar huis en ging ik met men moeder naar de stad. Ik ben nu een beetje bang voor hem en dat er weer zoiets nog een keer gebeurd. Het leek ook wel gewoon expres want het lijkt me dat je ook gewoon een onderbroek aan hebt en als je hulp los is steekt niet gelijk je hele lul naar buiten . Ik durf hem niet meer te zien nu maar hij komt vast wel weer vaker natuurlijk want het is de vriend van men moeder . Wat moet ik doen ? Ik ben hier erg van geschrokken.

 

 

 

 

 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Vertel het tegen je moeder.

Dit klinkt niet heel goed, het klinkt alsof hij hem laat zien op zo’n manier dat hij later kan zeggen dat het een grapje was. 

Maar dit doe je gewoon niet, hij wil misschien kijken of jij geinteresseerd in hem bent. Zo ja, dan wil hij sex. Zo nee, dan zegt hij dat het een grapje was.

 

Reageer