Skip to main content
Vraag

luiers willen dragen zonder dat mijn ouders dat weten

• November 4, 2025
  • 7 reacties
  • 397 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo ik heb een vraag ik ben een jongen van 17 die intresse heeft in het dragen en het gebruiken van luiers. maar mijn ouders zijn nogal strict ze komen dus elke dag in mn kamer en kijken dan gwn door alles heen is niets ergs maar ik kan zo niets verstoppen maar toch wil ik het wel doen ik wil ook graag rompertjes en speentjes kopen maar dat kan alleen online en ik kan niets bestellen want dan zien mn ouders dat. ben ik de enige die met dit probleem zit of zijn er meerdere mensen. help me out ….

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

In de kruidvat zijn ook wel luiers te koop. Of bij bol.com ... aan je bankrekening kunnen je ouders niet zien dat het luiers zijn- ze zien alleen een bedrag en daar kunnen ze vast niks van maken.

En een verstopplek is vast ook wel te vinden, leg het bijvoorbeeld onder je bed of onder een stapel normale kleren of in een doos. Er zijn genoeg mogelijkheden hoor. 

Je kan ook zeggen dat je iets anders hebt gekocht: bijvoorbeeld wat vind je leuk en wat is zo duur? Voor als ze het vragen. 

Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje raar dat je ouders elke dag tussen je spullen snuffelen. 🤔

Dit zijn mijn tips en ik hoop dat je er wat aan hebt, 

Liefs xxx Yusa 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Ik ben een beetje in de war, waarom zou je dat willen doen dan, of heb je een probleem met pissen ofzo, dan moet je dat toch niet verstoppen

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

@Ander hoogst waarschijnlijk een heeft hij een luier fettish :) 

maar buiten dat even gericht maar ​@luierjongen koop ze in de Kruidvat of Etos met contant geld en verstop ze in een schoenendoos ofzo, drynites 13+ zijn goede luiers tbh

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 6, 2025

Ik heb zelf de luiers nodig, en ik kan je alleen de tips geven die je hier boven al gekregen hebt. 

Ik weet niet hoe je gebouwd bent, of hoe zwaar je bent, of je maten zijn, maar drynites 17+ zijn echt prima om mee te beginnen. 

ik zou nog even wachten met de eventuele romper of speentjes (als je die wilt) alles wat je extra moet “verbergen” in je kamer, maakt het ingewikkelder.

Voor mij is het niet echt van toepassing, maar laat natte luiers niet slingeren op je kamer, maar gooi ze zo snel mogelijk weg,  en dan vinden je ouders ze echt heel snel.   Gooi ze  in een tasje n een afvalbak als je naar school fietst, of diep in jullie eigen container. 

Probeer ongeveer 10 euro te sparen en je kan de kruitvat / etos de drynites kopen. Z’n pakje kan je overal verstoppen. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

Zoek eerst een plek waar je ouders nooit kijken.

Ga daarna pas luiers halen.

Maar weet je ook wat voor luiers je wilt . Wil je plakluiers of luierbroekjes .

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 22, 2025

je kan bij de kruitvat of etos luiers en speentjes halen je kan bijvoorbeeld bij een H&M een boddy hallen dat is het zelfde als een romper maar dan voor voolwassenen

ik hoop dat je hier iets aan heb

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 24, 2025

@luierjongen 
Was toch even benieuwd, hoe gaat het met je luierplannen? Had je nog wat aan mijn tips?