Vraag

Luiers verstoppen voor ouders

  • 28 August 2020
  • 6 reacties
  • 1011 Bekeken

Badge

Hoi ik ben...... En ik ben 13 jaar. Ik wil heel graag luiers dragen maar 't mag niet. 3 jaar geleden mocht 't nog wel van m'n ouders. Maar nu willen ze me' beschermen' tegen pesterijen dus dat mag niet meer. Nu wil ik 't stiekem doen maar dr is 1 probleem, waar moet ik ze verstoppen? Ik heb niet echt 'n goede plek in m'n hoofd en m'n moeder maakt overal schoon in m'n kamer.

Plss help.. 

Groetjes...... 

 


6 reacties

Hey 

 

ik snap je ouders wel. Je “hoort” niet meer op je 13de luiers te dragen. 
vind je het gewoon fijn of het meer een fetisch fijn? Want als je er vooral geil van woord zou je ze bvb in je kluisje ze kunnen bewaren met een plastic zak er om heen zodat mensen niet zien dat dat het is. 
Maar als het gewoon fijn vind zou ik om eerlijk te zijn kan je het misschien beter niet doen want je kan er idd omdat er op de middelbare een grotere kans is dat je gepest woord. En dat wens ik niemand aan. 
 

Wat ik hier boven heb geschreven bedoel ik echt niet gemeen of zo. Ik bedoel het alleen goed. 
 

groetjes blue 

je kan ook zeggen tegen je ouders zeggen dat je vanaf nu zelf je kamer schoon wilt maken dan kan je het wel verstoppen

Badge

Hey 

 

ik snap je ouders wel. Je “hoort” niet meer op je 13de luiers te dragen. 
vind je het gewoon fijn of het meer een fetisch fijn? Want als je er vooral geil van woord zou je ze bvb in je kluisje ze kunnen bewaren met een plastic zak er om heen zodat mensen niet zien dat dat het is. 
Maar als het gewoon fijn vind zou ik om eerlijk te zijn kan je het misschien beter niet doen want je kan er idd omdat er op de middelbare een grotere kans is dat je gepest woord. En dat wens ik niemand aan. 
 

Wat ik hier boven heb geschreven bedoel ik echt niet gemeen of zo. Ik bedoel het alleen goed. 
 

groetjes blue 

Waar kan ik zo'n kluisje kopen? Maar horen ze 't snachts niet? Ik wordt d'r wel geil van. 

Badge

Maak je geen ik zat in het zelfde probleem ii heb ook luiers gedragzn tot mijn 12de en mocht ook geen luier meer en op mijn 13de  heb ik ze met mijn ouders over gepraat en ze schrokken maar ze sneppen het wel dat ik er van hou maar ik mag er nu dag en nacht dragen als ik wil en  thuis ben ik heb zelf een fopspeen (tutje) en een romper (body) grekegen omda ik het vroeg en ik ben veel gelukiger nadat ik heb gezegt en als je meer hulp wil van mensen dat het ook hebben kan je op abdl furom je aan melden je kunt het 100% anoniem ik zit er ook bij 

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan me voorstellen dat je het moet verstoppen wanneer je niet mag. Misschien op zolder ergens tussen slaapzakken en vakantie spullen? Daar kijkt immers nooit iemand buiten de vakantie tijd.

Zelf hoef ik niets te verbergen. Ik heb mijn ouders na de laatste mislukte plaswekker training gezegd dat ik het zo beter vind en er geen probleem mee heb. Ik denk dat ze dat nog steeds een beetje vreemd vinden maar het is zo. Ik vind het niet erg ook nog in een luier te slapen.

Een romper en een speen heb ik niet, ik denk dat mijn ouders mij dan nog raarder gaan vinden hoor.

Succes ik ben benieuwd of je een plekje kunt vinden!

Reputatie 6
Badge +7

Je ouders hebben wel een heel goed punt.

Het is beter als je er mee stopt.

Je kunt er inderdaad mee gepest worden en als je er niet mee stopt moet je het ook een keer aan een vriendje / vriendinnetje vertellen, en daar wordt het echt niet makkelijker van.  Het is niet leuk als je moet kiezen - mensen worden toch echt gelukkiger van een relatie dan van een luier.

 

Reageer