luiers dragen in bed

  • 2 February 2021
  • 9 reacties
  • 2572 Bekeken

Badge

Ik vindt luiers dragen fijn. ik draag nu al iets meer als 4 maanden drynites (8-15j) ‘s nachts om dat ik dit fijn vindt.
Ik ga ook altijd met een volle blaas naar bed en als ik me omkleed doe ik zo een luierbroekje aan en vervolgens ga ik in mijn bed liggen en laat ik mijn plas lopen en val ik zo in slaap. ‘s morgens als ik wakker wordt ben ik altijd super vocht ik en begin ik me te vingeren tot ik kom. (dit lukt niet altijd) daarna scheur ik het luierbroekje van mijn billen en doek ik het in een plastiek luierzakje. en verstop ik deze onder mijn bed in  een doos tot dat het huisvuil buiten moet worden gezet.
Mijn BFF die heeft deze wel echt nodig ik zou het graag tegen haar zeggen maar ik durf/ weet niet hoe ik dat moet doen.

Graag zou ik eens met een drynite gaan slapen en echt in mijn slaap de luier vol plassen. Ben ik nu gek?


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Doe wat je wilt, het is niet heel normaal, maar ieder zn ding he...

Reputatie 7
Badge +19

Als jij dat wilt moet je het doen. Misschien niet heel goed om heel de nacht met een volle luier te gaan slapen. Lijkt me niet fijn voor je huid, het gaat stinken en het is best bijzonder dat je dat wilt. Onder je bed verstoppen is ook niet heel fris lijkt mij. Maar doe je ding

weten je ouder het?

Badge +1

dat is niet echt hygienisch ofzo mis heb je wel zo een fetish?? gwn tegen dr zeggen als je dat wilt 

Reputatie 2
Badge +2

Jenhebt demk ik een luierfetish. Het is niet heel gewoob maar k heb het vaker gezien. Weet alleen wel dat je gegarandeerd een keer gesnapt zult worden met dat afval. Stel je moeder zoekt iets en kijkt onder je bed. Dat zou awkward zijn. Er syaan op internet wel wat trucs die je kan doen om te zorgen dat je plast in je slaap. Een daarvan is door je hand in een bak water te doen. Ik weet alleen niet of dat echt werkt. Wat sws wel werkt is super veel drjnken voordat je gaat slapen maar wel met lege blaas gaan slapen. 

Reputatie 3
Badge +1


Je bent helemaal niet gek. En vergeet niet, als mensen zeggen dat je gek bent zijn ze zelf gek. Tenzij je het leuk vindt dat ze je gek noemen.

Reputatie 3
Badge +1

Als je BFF het nodig heeft en je zegt het vindt ze het vast niet raar. Gewoon doen. En als je het lekker vindt en je wil ze vaak dragen kan je ook gewoon een aantal keer (een keer of 10) expres in je broek plassen zodat je ouders denken dat je het nodig hebt, dan willen ze misschien wel voor je kopen. Waarschuwing: Drynites lekken sneller dan die grote babyluiers. Misschien kan je Tena proberen heb gehoord dat dat goede luiers zijn.

Je bent niet gek. Als ik niet mezelf was zou ik mezelf veel gekker vinden. Ik draag echt van die mega dikke luiers die zo dik zijn tussen je benen. En mijn broer koopt ook altijd Pampers-logo broekjes voor me en dan knipt hij die logo’s uit en plakt ze op mijn luiers. Vind ik heel leuk. Bij mijn verjaardag krijg ik meestal babyspeelgoed, speentjes en dat soort dingen. Dus nee, je bent niet gek.

Badge

ik plas ook nog in mijn bed  en ik doe ik een pamper aan s nachts aan  en mijn ouder weet dat niet

Reageer