Skip to main content

luiers dragen?

• January 4, 2026
  • 10 reacties
  • 528 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyo, 

Nieuw op dit forum

Dus ik (anoniem account) ben 15 (voel me mentaal en associeer meer met 16/17 jarige),

Mijn broer plaste in bed en draagde luiers tot aantal jaar terug nu draagt hij geen luiers meer allemaal anders pul ook geprobeerd maar anyway die heeft nu vaak gwoon nat bed enzo.…

Ik draagde luiers tot mijn 7e omdat ik ook in bed plaste

Oke dus sinds mijn 12e heb ik dit fetish gehad dat ik luiers fijn lijken en teveel over opgezocht enzo.... dus al jaren wou ervan af maar (b)lijkt niet mogelijk te zijn

Maar zit nu te twijfelen, wel/niet proberen? Zo ja hoe verberg ik van ouders en broer? Of moet ik ouder(s) gwoon vertellen? (Dat word dan wel heel akward)

En welk merk (en als van toepassing is: maat) raden jullie aan?

Sorry idk wat to do.... overthinking dit nu al heel lang (weken, maanden)

Pls help,

Thanks

10 reacties

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 5, 2026

slaap je met je broer op een kamer word het lastig zo niet verstop het op een plek waar je ouders niet komen ik weet niet of je ook besteld zo ja haal online luiers veel meer keuze maar ga anders naar een drogisterij ga daar dan voor opennings tijd staan en haal het dan er zijn dan veel minder mensen die het dan zien                                   ik hoob dat je er iets aan hebt

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Hi ​@Xhanoniem ala je er echt al maanden mee loopt is het misschien toch het beste om het met je ouders te overleggen hoe moeilijk dat ook is. Met het verbergen van luiers kan ik je niet helpen omdat ik deze nooit hoefde te verbergen. Ik had wel een speen verstopt en op een dag vond mijn moeder deze en heb ik het akward gesprek over ABDL-gehad. Het was ongemakkelijk maar sindsdien mag ik gewoon klein zijn als ik dat wil het is eigenlijk veel makkelijker geworden en ik voel me ook minder schuldig richting mijn ouders omdat die het gewoon accepteren. Voor luiers kan ik vooral adviseren om voor een volwassen merk te gaan bijv: Tena, Abena Attends enz. En ik vind Slips het beste... maar ik weet niet wat je gewend bent als je makkelijk wilt beginnen kan je ook gewoon beginnen met DryNites redelijk kleine verpakking en overal verkrijgbaar supermarkt of drogisterij want voor volwassenen luiers zou je naar een apotheek moeten gaan of online bestellen. Of als volwassen-luierbroekjes je ook wat lijken sommige Kruidvat winkels verkopen dat (ik zag ze toevallig laatst liggen Tena Pants Plus)

Als je nog iets wilt weten vraag het gerust !

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

Hey ​@Seashell thx maar lijkt me super lastig hier over te praten? Hoe doe ik dat? Like vinden ouders dit niet heel raar?

(En ​@Legomaster123 ik heb eigen kamer)

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

@Xhanoniem  dan word het verstopen wel een stuk makkelijker ik weet ook niet hoe groot jou kamer is maar DOE HET OP EEN PLEK WAAR JE OUDERS NIET KIJKEN tip🙃

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Hoe doe ik dat? Like vinden ouders dit niet heel raar?

Ik ben ontdekt door mijn moeder ze had een speen in mijn bed gevonden dus ik heb het niet uit mezelf vertelt maar pas toen ze erover ging vragen . En ja de eerste keer is erg ongemakkelijk maar mama reageerde heel lief en begripvol op mijn verhaal. En nu kunnen we het er behoorlijk normaal over hebben.

http://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/fetisj-opgebiecht-aan-ouders-92933   <misschien helpt deze topic als je zelf het verhaal wilt beginnen.

Vertellen maakte het mij iig makkelijker maar weet niet hoe jouw ouders hier in staan. Je kan het als je het liever niet erover hebt ook verzwijgen maar de keuze over vertellen is aan jouw.

Suc6 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 8, 2026

@Seashell  Mijn moeder is een snitch soms dus kans dat iedereen weet en mijn vader woont met veel mensen en die zou wss niet zo normaal vinden, dus moet wel stiekem doen? Maar like vind dat lastig yk.... weet gwoon niet hoe ik dat moet doen? En wat rot voor je dat je ouders er (zo) achter zijn gekomen

@Legomaster123  waar verstop jij het dan als je koopt? En welke luiers draag en adviseer jij? En hoe doe je met afval?

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 12, 2026

@Xhanoniem ja was eerste keer ongemakkelijk maar nu kunnen we we makkelijk over praten.

Ik geb misschien nog wel een goede verstopplek als je bijv DryNites koopt. Een vriendin van mij die ik ken van Insta kocht DryNites en haalde deze uit de verpakking en vestopte ze achter een lade in haar nachtkastje. Tussen de achterkant van het kastje en het achterste gedeelte van de lade zat een kleine ruimte waar de broekjes net paste misschien is dat een idee en luiers in een lege chips-zak weggooien of een luchtdicht zakje en de volgende dag op weg naar school in een openbare vuilnisbak weggooien 

Hopelijk heb je er iets aan.

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 12, 2026

@Seashell dank je voor tips, maar in mijn gemeente zijn niet echt afvalbakken

En tbh in verstoppen en alles ben ik best bang dat ouders alsnog vinden, dus zit gwoon te twijfwlen wel te vertelen maar dat gaat ook problemen geven maar als ze vinden misschien meer en mijn ouders komen wel in mijn kamer enzo daarom zit ik erg te twijfelen over stiekem vs vertellen

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 12, 2026

Eerlijk is natuurlijk beter maar weet niet of je ouders open-minded zijn. Ik woon in een dorpje in de Biblebelt waar homoseksualiteit nogal wordt afgekeurd maar mijn ouders hebben er helemaal niks op tegen ook al gaan we wel elke week naar de kerk. Maar dat is dus ook al een teken dat mijn ouders behoorlijk open-minded zijn en zo voeden ze ons ook op dat iedereen gewoon mag zijn wie ze willen zijn. Ik weet niet of jouw ouders er ook zo instaan. En misschien als er ooit een gesprek over homoseksualiteit te sprake komt vanwege hun reactie daarop peilen of ze wel of niet open-minded zijn.

Suc6 met deze lastige situatie

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

@Seashell  laat ik dat nou net hebben gehad

Ben gay en toen ik 1,5 jaar geleden (was toen 14) uit de kast kwam waren mijn ouders best supporting en vooral mijn moeder

Dus wel redelijk open-minded maar abdl is toch lastiger dan homos voor veel zelfs open minded ouders denk ik..…

Wil moeder wel zeggen maar bang dat ze snitched

En mijn vader heeft veel mensen in huis en vind met hem praten lastiger dus hij valt af

(Gescheiden ouders btw)

Wil mijn moeder wel vertellen maar kans dat ze familie verteld is wel aanwezig, dat ik gay ben heeft ze niet verteld maar andere dingen met school die ik zei dat ze niet moest delen, deelde ze wel dus wisselend

Dus idk of moeder vertellen of stiekem? Maar als ik stiekem doe kans dat ze axhtee komen dus idk