luiers

  • 15 February 2021
  • 19 reacties
  • 662 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

misschien een beetje raar maar vind het fijn en opwindend om luiers te dragen en om naar te kijken. zijn er nog meer mensen die dit fijn vinden of lijken en hoe ik mensen kan ontmoeten die dit ook leuk vinden. alvast bedankt:)


19 reacties

Reputatie 5
Badge +5

ik vind het niet fijn maar heā€¦Ā ieder zijn ding

Ā 

ik vind het niet fijn maar heā€¦Ā ieder zijn ding

Ā 

ssnap ook wel dat mensen het niet fijn vinden

Ā 

Reputatie 3
Badge +4

Vind het ook niet echt fijn gewoon meschien de beby schatig.Ā 

Maar voor de rest niet.Ā 

Ik denk dat dit gewoon ook een fasen is en het heel normaal is je moet niet schrik hebben dat mennen dit raar gaan vinden en dat je daarom iemand zo zoekt.Ā 

Vind het ook niet echt fijn gewoon meschien de beby schatig.Ā 

Maar voor de rest niet.Ā 

Ik denk dat dit gewoon ook een fasen is en het heel normaal is je moet niet schrik hebben dat mennen dit raar gaan vinden en dat je daarom iemand zo zoekt.Ā 

bedankt

Badge +1

ik heb het wel dat ik het fijn vind om te dragen en te kijken

mvg. jongens

ik heb het wel dat ik het fijn vind om te dragen en te kijken

mvg. jongens

doe je het ook dan of dat niet?

Badge +1

Nee 1x gedaan maar me broertje is te oud en we hebben geen luiers in huis liggenĀ 

Mvg. Jongens

Nee 1x gedaan maar me broertje is te oud en we hebben geen luiers in huis liggenĀ 

Mvg. Jongens

wat vond je er van?

Ā 

Badge +1

Fijn zalig geweldig

Ā 

Fijn zalig geweldig

Ā 

had je er ook in geplast of gepoept??

Badge +1

Hoi @JongensĀ en @Jongeman,

Goed dat jullie elkaar willen helpen. Letten jullie er wel op dat het forum niet als chat gebruikt wordt? Topics moeten voor alle forumleden toegankelijk blijven, zie ook forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.Ā Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Groetjes, Lotte

Badge +1

Ja ook in geplast niet gepoept

Ā 

Ja ik heb zelf inmiddels heel veel soorten luiers gehad, voel me net een peuter als ik ze aanheb!

Ā 

Ik vind dat ook fijn

Ā 

Ik vind dat ook fijn

Ā 

Leuk om te horen

Doe je het zelf ook en wat doe je danĀ 

Badge

Ik wil ook durf niet

Reputatie 2
Badge +3

Koenios ben niet bang voor iemand z'n mening als jij dat lekker vind doe je het gwn!

Ik wil ook durf niet

Als je het wil moet je het doen en echt niet iedereen vind het gewoon maar zo heeft iedereen zijn eigen dingĀ 

Badge

misschien een beetje raar maar vind het fijn en opwindend om luiers te dragen en om naar te kijken. zijn er nog meer mensen die dit fijn vinden of lijken en hoe ik mensen kan ontmoeten die dit ook leuk vinden. alvast bedankt:)

hoi volgens mij zijn wij hetzelfde! Ik doe het ook en mijn ouders weten hiervan. Gewoon in de avond een gesprek met ze voeren en dan begrijpen ze je vast ook wel. Komt goed mattie!!!!

Reageer