Vraag

luiers

  • 9 July 2020
  • 5 reacties
  • 305 Bekeken

Badge

hoii

Ik heb een vraagje ik hou heel erg van luiers enzo maar wat kan ik doen om ze te kopen? En waar moet ik ze weggooien en hoe doe je het stiekem?

Zou graag hulp willen krijgen


5 reacties

Dat valt niet echt stiekem te doen makker

Reputatie 3
Badge +4

Hey, Hoi7382

 

ik zou met een grote tas naar de wilkel gaan en contant betalen ( dat kunnen je ouders namelijk niet zien als uitgave zoals een bankpas). Daarnaast zou ik een plek zoeken om ze te bewaren. Onder de meeste bureau’ s heb je een onderste laatje. Onder dat laatje kan je dingen verstoppen zonder dat anderen het zien als ze het laatje open trekken

 

Voor weggooien moet je ze direct in de grijze bak gooien en als je het lukt verstoppen onder een zak of zo

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Mijn tip is wachten tot je op jezelf woont. Dan kun je van alles doen zonder dat iemand het merkt. 

Mijn tip is wachten tot je op jezelf woont. Dan kun je van alles doen zonder dat iemand het merkt. 

Ik wil nog even toevoegen dat ik dit zelf ook doe. 

Wachten tot ik volwassen ben. I know, het zal nog lang duren. Maar als ik er dan geen behoefte meer aan heb, is het juist goed dat ik het nu niet gedaan heb. Want dan kan ik ook nergens spijt van krijgen. 

Maar als ik rond mijn 20ste ofzo, nogsteeds luiers omwil, en erin wil zeiken enzo, dan ga ik dat dan ook lekker doen. Voor nu hou ik het lekker bij iedere avond aftrekken en denken aan hoe het zou zijn om eencluier om te hebben. 

Groetjes

Badge +1

ik doe het gewoon in mijn broek😘🥰

Reageer