Vraag

Luier onopvallend gebruiken


Reputatie 3
Badge +4

Hoi, ik heb een vraagje heeft iemand ervaring met plassen en/of poepen in een luier of iets anders. Of advies om dit onopvallend te doen. Alvast bedankt


16 reacties

Hoi

 

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar op het forum zie ik dit onderwerp wel vaker voorbij komen. Type in de zoekbalk maar eens ‘luier’ of iets dergelijks in, en dan kom je vast op een hoop verhalen die je interesseren uit :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi, ik heb een vraagje heeft iemand ervaring met plassen en/of poepen in een luier of iets anders. Of advies om dit onopvallend te doen. Alvast bedankt

Hoi, ik vind het persoonlijk ook erg fijn om in een luiers te poepen het beste is dat je gewoon een aan doet en je broek erover aantrekt en dan kan je er bijna niks van zien

Reputatie 3
Badge +4

Gaat het dan niet heel erg stinken en zit je hele kont er dan niet onder?

Reputatie 3
Badge +4

En valt het dan niet op voor anderen 

hoe. gooi je je luiers weg?

 

Reputatie 3
Badge +4

hoe. gooi je je luiers weg?

 

Ja daar zit ik ook mee ik denk dat mijn ouders dat Zien in de container 

Badge

Hey

Ik heb hier al ervaring mee het is echt leuk en een wereld die voor je open gaat ik heb al geplast en proberen te poepen in een luier maar het lukte niet ik heb ook interesse voor maandverband maar mij lijkt het zo raar op te kopen het is echt een stap om over heen te gaan.

 

PS ik ben btw een jongen voor als je het nog niet doorhad 

-onnodige quote verwijderd-

Hey ik heb ook een luierfetish! Ik houd zelf ook van het poepen en plassen in een luier maar zelf kan ik dat niet ivm dat ik geen luiers kan halen (geen geld, geen verstopmogelijkheid, etc). Ik kan je daarintegen wel helpen.

ten eerste zou ik heel veel deo halen tegen de geur en misschien een plastic pants (die kan je om je doen wat net iets groter is dan de luier en zo maskeer je de geur en houd je het spul sws in de plastic pants)

Als verstopplek zou ik een koffertje met slot gebruiken, maar achterin een kastje of ergens onder kan ook. Ik weet namelijk niet hoe je kamer eruit ziet. Als je het gaat doen zou ik aanraden in de wc. Je kan de deur op slot doen en je ouders denken dat je gewoon naar de wc bent terwijl je eigelijk zit te poepen in je luier. Ook kan je op de wc gaan zitten waardoor je vaak sneller gaat poepen Of plassen omdat je dat gewend bent op een wc te doen. Natuurlijk kan je ook gewoon alles doen wanneer je ouders weg zijn (wat ikzelf het fijnst vind). Het is jouw beslissing.  Welke luier gebruik je als ik mag vragen?  Stof of weggooi? 

Als je in je broek poept stinkt het zeker en je zit er zeker onder, als je erin gaat zitten is het al helemaal een chaos

Reputatie 3
Badge +4

Maar wel fijn dan

Badge

Ik vind het ook helemaal top!

 

Gewoon doen als je een keer alleen bent en dan leren.

Ik denk dat dat het beste is. 

ik vind het ook fijn om te dragen maar durf geen luiers te kopen?:(

 

Ik heb inmiddels veel ervaring met het dragen van luiers, ik masturbeer er ook vaak in. Plassen doe ik vaak in de luiers, maar poepen niet, heb het eens geprobeerd en was een hel om op te ruimen. Wel heel geil tho ;P

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

Ik verstop ze zelf meestal tussen met matras en lattenbodem en gebruik drynites zijn best goedkoop

-Onnodige quote verwijderd-

Ik verstop ze zelf meestal tussen met matras en lattenbodem en gebruik drynites zijn best goedkoop

Drynites goedkoop? 9 stuks voor bijna 7 euro is best duur hoor.

Reageer