Vraag

luier meiden


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik ben een jongen van 16 jaar en vroeg me af of er hier meiden zijn die luiers dragen laat ff je verhaal weten ben benieuwd zelf draag ik ook


11 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ben ik ook wel benieuwd naar draag zelf ook wel is luiers maar ben geen meisje 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi

ik draag geen luier of iets waar dat op lijkt. Ik heb wel problemen met mijn darmen daar heb ik ook een topic over. Het lijkt me best normaal voor jou dus maak je er geen zorgen om

groetjes van mij

 -onnodige quote verwijderd-
 

Heyy wat vervelend met je probleempje heb net je topic even gelezen lijkt met idd wel vervelend als je dat hebt maar als ik je met iets kan helpen hoor ik het

 

Badge

Heyyy ik draag een luier vind me zelf er eigelijk wel te oud voor wil graag in contact komen met mensen die net zoals mij luiers dragen 

Heyyy ik draag een luier vind me zelf er eigelijk wel te oud voor wil graag in contact komen met mensen die net zoals mij luiers dragen 

Dat heb ik ook maar weet niet hoe ik dit soort mensen vind 

Groetjes 

Badge

Heyyy ik draag een luier vind me zelf er eigelijk wel te oud voor wil graag in contact komen met mensen die net zoals mij luiers dragen 

dat heb ik precies het zelfde ik wil namelijk ook mensen vinden die ook luiers dragen maar ik weet niet hoe 

Badge

Ik wil er best met je over praten als je dat nodig hebt😉. Ik draag zelf ook luiers en vind het heerlijk.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

voor de duidelijkheid wil ik nog even zeggen dat wij anonimiteit heel belangrijk vinden op het forum. Het is dus niet de bedoeling om contactgegevens te delen om daarna prive met elkaar te praten. Zie daarvoor forumregels 6 en 7:

 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Jullie kunnen natuurlijk wel op dit openbare topic reageren en zo met elkaar discussieren over het onderwerp.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Badge

hoii ik draag ook luiers en ben een meisje van 13.

ik plas ook wel eens in mijn broek.

ik drink dan heel veel water en na een uur ofzo dan moet ik zo nodig dan komt het automatisch en dan plas ik vanzelf in mijn broek of luier.

wat wel lastig is soms de dag erna kan ik bijna niet mer mijn plas ophouden door de dag ervoor dus ik heb toen wel eens in mijn broek geplast op school in de klas

Ik draag ook nog luiers en ben inmiddels 15 ik draag ze wel vaak op oudjaarsdag als ik doodsangsten uit sta van het vuurwerk geknal. Maar het komt ook wel eens voor dat ik ze gewoon voor de fun draag tijdens het zwemmen in de achtertuin waar gewoon me vriendinnen bij zijn. Ze weten gewoon dat ik me af en toe nog gedraag als een kleine baby en dat ik er dan zo bij loop tijdens het zwemmen. Tja misschien komt het ook wel dat ik een echte cheerleader ben en dan ben je automatisch toch een beetje apart in bepaalde dingen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik draag ook nog luiers en ben inmiddels 15 ik draag ze wel vaak op oudjaarsdag als ik doodsangsten uit sta van het vuurwerk geknal. Maar het komt ook wel eens voor dat ik ze gewoon voor de fun draag tijdens het zwemmen in de achtertuin waar gewoon me vriendinnen bij zijn. Ze weten gewoon dat ik me af en toe nog gedraag als een kleine baby en dat ik er dan zo bij loop tijdens het zwemmen. Tja misschien komt het ook wel dat ik een echte cheerleader ben en dan ben je automatisch toch een beetje apart in bepaalde dingen.

Draag je ze ook op school?

 

Reageer