Skip to main content

Ik ga over een paar dagen 2 nachten logeren met een goede vriend. Ik heb vorig jaar meerdere keren met hem afgesproken, en ook geile dingen gedaan.

Ik ben van plan om dat nu weer te doen, maar ik was benieuwd of jullie nog geile opdrachten of dingen hadden om te doen samen met hem?
Elke tip helpt dus als je iets hebt hoor ik het graag!

Doen durven of waarheid, filmpje opzetten, al in je boxer in bed liggen of naakt natuurlijk 

challenges doen 

Ik ga over een paar dagen 2 nachten logeren met een goede vriend. Ik heb vorig jaar meerdere keren met hem afgesproken, en ook geile dingen gedaan.

Ik ben van plan om dat nu weer te doen, maar ik was benieuwd of jullie nog geile opdrachten of dingen hadden om te doen samen met hem?
Elke tip helpt dus als je iets hebt hoor ik het graag!

Een rad maken op een app of website met allemaal geile challenges en dan omstebeurt draaien en dan die challenge doen hoe was het logeren trouwens 

Mag ik vragen hoe je zo ver bent gekomen daf je met je vriend geile dingen gaat doen? Ik wil dit zelf namelijk ook heel graag maar weet niet hoe

Mag ik vragen hoe je zo ver bent gekomen daf je met je vriend geile dingen gaat doen? Ik wil dit zelf namelijk ook heel graag maar weet niet hoe

Ik heb weleens afgetrokken met een vriend ik ben 12 we waren bij elkaar aan het gamen en we speelden fifa toen zei ik random we kunnen doen dat je bij elke tegen goal een kledingstuk uit moet doen dat vond hij goed en toen we allebei naakt waren hebben we dat gedaan

Reageer