Vraag

Logeren met neef en vriend

  • 27 December 2019
  • 6 reacties
  • 2401 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 15 en er is iets raars gebeurt en wil het graag delen.

Vorige week ging ik met mijn neef en vriend logeren.

Toen ik wakker werd zaten mijn vriend en neef elkaar af te trekken.

Toen deed ik mijn ogen weer dicht en hun hadden er niks van gemerkt.

Iets later hoorde ik mijn vriend naar mij toe lopen en hij deed mijn mond open en stopte zijn penis in mijn mond.

Ik probeerde hem te negeren maar toen kon ik het niet meer ik duwde hem weg en toen pakte ze mijn vast en trokken ze mij af en ik vond het lekker.

Ze gingen even door en toen gingen zij mij pijpen ik genoot hier erg veel van ik stopte ze niet.

Toen ging mijn vriend voor over buigen en toen neukte ik hem anaal.

5 minuten later hoorde we de deur en stopte we en kleedde ons aan.

Hun willen dit vaker doen ik weet niet wat ik moet doen help me  


6 reacties

Dit is nog steeds incest het is ook een beetje verkrachting omdat ze je vasthielden maar ik zou het anoniem melden bij politie maar als jij het fijn vind zou ik het nog een keer doen ik raad het niet aan.

Hallo joey m :)

Ik zou het wellicht bespreken met iemand die je vertrouwd en dan samen aangifte doen (als het voor jou voelde als een verkrachting). Dit is gewoon ronduit incest!

-Dr8gon99

Hey Joey,

Ik weet niet waar de reageerders voor mij op doelen maar dit is geen incest. Je neef is immers niet iemand uit jouw gezin. Wel zou het initiatief van je vriend om zijn penis in je mond te stoppen als veerkrachtig kunnen worden gezien, maar jij geeft aan het uiteindelijk lekker te vinden dus ik neem aan dat je hem hiervoor niet wilt vervolgen.

Of je dit vaker wilt doen moet je zelf beslissen. Let op dat het met je neef misschien vreemd zal zijn als je bijvoorbeeld een uitje met de familie hebt. Zorg dus dat je duidelijk laat weten wat je wilt.

 

- Jens

In eerste instantie wilde Joey niet , maar daarna vond hij het oke, wat is het probleem. En ik denk dat de politie hier weinig mee kan dan zeker als je anoniem aangifte doet

Hallo JensH :)

Zijn neef is wel iemand uit zijn familie dus incest.

-Dr8gon99

Joey  Ik begrijp dat je nu veel vragen heb .Want anders zou je dat hier niet vragen.   Maar met wat voor gevoel zit je ? Met ik wou het hecht  niet . Of ik vond het lekker, wat moet ik er verder mee ?

Joey Zijn je neef de vriend veel ouder of jonger dan jij ?

Reageer