Vraag

Logeren bij nichtje

  • 20 March 2023
  • 16 reacties
  • 5274 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik heb een vraag:

Met pasen ga ik 3 nachten logeren bij een oom en tante, omdat mijn ouders en mijn zus een paar dagen weg gaan. (eigenlijk zijn ze geen familie, want mijn moeder en tante zijn stiefzussen). Ze hebben een dochter, mijn nichtje, die bijna 14 is (ik ben ook 14)

Ik heb er vroeger wel eens vaker gelogeerd, en afgelopen najaar een keer. Omdat ze in een kleine flat wonen lag ik dan op een luchtbed bij mijn nichtje op de kamer. Tot een paar jaar terug (toen we 10 waren ofzo) was dat altijd gezellig en gebeurde niets bijzonders. De laatste keer een half jaar geleden werd het anders.

We hebben toen s avonds doktertje gespeeld (haar idee) waarbij we ons door de ander in alleen je onderbroek liet onderzoeken (en ook even 'er in’ moest kijken). Verder is er niets gebeurt.

Nu stuurt ze mij berichtjes dat ze er naar uitkijkt dat ik weer kom logeren, dat ik weer bij haar op de kamer kan slapen en ze graag weer 'naar de dokter’ wil. Ook vraagt ze of ik nog geen vriendin heb en of ik nog maagd ben enzo.

Ik kijk er best naar uit want we kunnen het goed vinden en ze is best wel knap. Maar ze is ook weer een soort van familie. Ik twijfel dus wat we wel/niet met elkaar kunnen doen. Wat vinden jullie?

 

Groeten van

Ikbentomniet


16 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Haii en oeii… Dat is een lastige. Basicly, met een nicht MAG je niet echt seksueel zijn aangezien het gewoon raar is. Aangezien jullie beide een leeftijd hebben van 14 wil zij waarschijnlijk seks hebben… Raad het je niet aan om het te doen aangezien het WEL je nicht is, en als je ouders erachter komen dan heb je een heel groot probleem en verpest je de band met haar. Maar de keuze ligt bij jou, als jullie er beide mee instemmen houd niemand je tegen, maar denk wel aan de concessies hiervan. Maar raad het zelf nogmaals niet aan, hoe verleidelijk het ook is. Desnoods praat je met haar wat jullie beide goed vinden en niet. 

Reputatie 1
Badge +1

Maar eigenlijk is mijn nichtje toch geen familie, omdat mijn tante en moeder stiefzussen zijn? Ze zijn wel samen opgegroeid maar hebben geen bloedband…

 

Reputatie 1
Badge

Het klopt dat je inderdaad geen seks mag hebben met famillie. Maar aangezien het niet je echte nicht is.…

Ik weet het niet zo goed.

Naar mijn mening vind ik het wat raar, maar als jullie het beide willen denk ik wel dat het kan.

Reputatie 3
Badge +2

Stel je voor, jij hebt verkering met een meisje van 14 en doordat haar moeder opeens met jouw oom trouwt word zij jouw nicht. 
Er is dan helemaal niks aan de hand, behalve dan dat het een beetje vreemd is. 
Dit is letterlijk gebeurd in mijn familie, mijn nicht had verkering met een jongen en de moeder van die jongen trouwde uiteindelijk met haar vader en werden ze dus stiefbroer en stiefzus. Dan zeg je toch ook niet tegen die ouders dat dat niet kan?

 

gewoon lekker doen, als jullie er zelf maar een goed gevoel bij hebben.

Badge

Grwoon does 

Reputatie 1
Badge

Je zou het kunnen doen. wel raar ik sterk aan om het veilig te doen anders krijg je bvb soa's of nakomelingen en dat wil je niet!

**door te rollen kom je ook vooruit**

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet niet of ze seks wil maar ze zend wel signalen uit. Gisteravond vroeg ze of ik naakt durf te slapen en of ik weleens gepijpt ben... Maar ik ga het dan wel merken, bedankt voor de reacties. Ik neem in elk geval een condoom mee to be sure.

Groet

Ikbentomniet

Reputatie 3
Badge +2

Laat ff weten hoe het is gegaan

Reputatie 1
Badge +1

Ik was vergeten te laten weten hoe het afliep vorig weekend.

Er is inderdaad van alles gebeurd ja...Kort gezegd: de eerste avond weer doktertje gespeeld zoals eerst. Het was alleen erg awkward toen m'n tante de slaapkamer in kwam toen we beiden alleen een slip aan hadden. Toen hebben we even gesprekje gehad wat er op neer kwam dat ze geen bezwaar had als we wat met elkaar deden als het maar veilig was. Toen m'n oom en tante zaterdagochtend weg waren hebben we samen gedoucht en heeft ze me gepijpt (ze wilde dat graag). Die avond hebben we ook seks gehad, dat was spannend maar ook heel geil.

Nu zitten we een beetje in een rare situatie over hoe verder, ik heb geen idee. Ze stuurde gisteren alweer appjes over logeren en zo, maar niet echt serieus. Ik ga het wel zien :-)

 

Groeten van

Ikbentomniet

Badge

Het klopt dat je inderdaad geen seks mag hebben met famillie. Maar aangezien het niet je echte nicht is.…

Ik weet het niet zo goed.

Naar mijn mening vind ik het wat raar, maar als jullie het beide willen denk ik wel dat het kan.

Dit klopt niet. Het is in Nederland niet strafbaar om seks te hebben met familie.

Reputatie 7
Badge +4

@Sushirolmetrijst  heeft gelijk

Reputatie 2
Badge +2

De “uitdrukking neef en nicht vrijt licht” bestaat niet voor niets. Het is ook niet verboden en neven en nichten kunnen zelfs trouwen ( met een beëdigde verklaring dat het uit vrijen wil is). Of het verstandig is, is een heel andere zaak.

 

Reputatie 1
Badge +1

Tja, we zijn ook geen echte familie natuurlijk. Maar goed, trouwen staat niet in de planning haha. Wel een nieuwe logeerpartij bij haar, ze wil graag dat ik met Pinksteren weer kom. Ik heb er wel zin in :-)

 

 

 

 

Ik speelde heel vaak doktertje met m'n zusje. Echt seks hebben we nooit gedaan maar wel alles aangeraakt en bekeken. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik speelde heel vaak doktertje met m'n zusje. Echt seks hebben we nooit gedaan maar wel alles aangeraakt en bekeken. 

Hoe oud waren jullie toen, tot welke leeftijd? Wisten jullie ouders het?

Ik speelde heel vaak doktertje met m'n zusje. Echt seks hebben we nooit gedaan maar wel alles aangeraakt en bekeken. 

Hoe oud waren jullie toen, tot welke leeftijd? Wisten jullie ouders het?

De laatste keer was ongeveer een jaar geleden. Toen was ik 16 en m'n zusje 13. We hebben het vroeger heel vaak gedaan. Ik denk ongeveer vanaf toen ik 8 was. Denk niet dat m'n ouders het weten. 

Reageer