Vraag

lingerie foto opgeslagen

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 494 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik heb even advies nodig,

 

ik praat dus met zo’n jongen van mijn leeftijd, maar hij woont dus aan de andere kant van de wereld. We hadden gw een beetje lopen snappen en uiteindelijk vroeg hij om foto’s. Ik had een foto in lingerie gestuurd zonder hoofd en daar had hij niks mee gedaan. Hij complimenteerde me en ik vond dat natuurlijk leuk dus laatst vroeg hij nog een x. Weer niet naakt maar dit keer zag je wel een beetje haar En mijn lip maar niks heftigs alleen deze keer sloeg hij hem op en hij voegde hem aan zijn foto galerie op zijn tel toe. Hij zegt natuurlijk dat het is verwijderd maar ik weet dit niet zeker. Wat moet ik nu doen? Ik vind hem heel aardig en ik praat ook met zijn vrienden enzo dus ik weet echt niet wat ik moet doen. Blokkeren? Doen alsof er niks is gebeurd???? Help me lol idk what to do

 

 


2 reacties

tja, het is een moeilijke zaak. Er is weinig aan te doen. Maar hopen dat hij ze niet aan jouw vrienden doorstuurd. Ik zou hem blokkeren zodat hij er niet zo snel achter kan komen wie jouw vrienden zijn.

Heyy

Kent hij jouw vrienden? Als hij niemand kent die een vriend van jou is zou ik me weinig zorgen maken.

Wat je ermee moet is een beetje je eigen keuze. Je kunt natuurlijk met hem blijven Appen, stuur dan wel geen foto's meer van jezelf in ondergoed. Dat lijkt me namelijk het verstandigste.

Groetjs

Reageer