Skip to main content
Vraag

Lingerie en strings

• April 13, 2025
  • 9 reacties
  • 1478 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi,

Ik ben een jongen van 16 jaar en vind het ontzettend geil om een slaafje te zijn. Nu doe ik dit ook en heb ik voor opdrachten al vele male lingerie en strings aan moeten doen. Nu heb ik zelf geen lingerie en strings en moet ik de lingerie van mijn zus pakken.  Nu wil ik dus zelf hartstikke graag ook geile lingerie setjes en strings kopen. Maar aangezien ik een jongen ben weet ik niet echt hoe en wat en waar.  Ook lijkt het mij geil om strings en lingerie in het openbaar te gaan dragen en ook voor opdrachten. Nu vroeg ik me af of jullie tips hebben hoe ik dit kan kopen en hoe het in het openbaar te dragen.

Dankjewel

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • June 17, 2025

hey,

ik heb het zelfde ik koop vaak strings en bh's van vinted scheelt veel in prijs. en strings vind ik persoonlijk die van calvin klein fijn zitten die houden alles beneden goed vast.
als je nog vragen hebt vraag maar!
groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 2, 2025

heb je tips voor het dragen in openbaar?

Forum|alt.badge.img
  • July 14, 2025

jaaa, zorg voor goede broeken dus dat de broeken niet in je billen gaan zitten en voor bh's doe ik vaak dikke truien aan en loop dan niet met je borst vooruit

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Je kan ze ergens bestellen en dan ophalen bij een pakketpunt 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 3, 2025

Heyy ​@Anoniempje765 

Je kan het via bol.com kopen bijvoorbeeld. Hun verpakken hun producten altijd anoniem. En dan laten bezorgen bij een pakket dienst. Bovendien als je het onder je kleding draagt en je geen gym hebt of iets waar je je voor moet omkleden waar andere bij zijn, kunnen ze er ook niet achter komen. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 3, 2025

Hoi leuk ik draag zelf ook strings alleen dan ook gwn buiten ik draag ze eigenlijk altijd ben zelf een femboy en ben ook vaak iemand zijn slaafje, online via chatten of gay Discord servers. Ik draag ook zelf strings Enzo en eigenlijk al mijn kleding op tenu Enzo of bol en gwn online sites maar meestal temu draag zelf ook rokjes en crop tops en daar is alles lekker goed koop en ze hebben alles 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 4, 2025

Doe het gewoon via bol.com en zeg dan tegen je ouders dat je iets anders gekocht hebt. Supermakkelijk. Betala anders via PayPal dan zien je ouders helemaal niet wat he gekocht hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 26, 2025

@gayboy14l hoe vind je zo een iemand want wil dat graag ook doen hihi

Forum|alt.badge.img

Hoi leuk ik draag zelf ook strings alleen dan ook gwn buiten ik draag ze eigenlijk altijd ben zelf een femboy en ben ook vaak iemand zijn slaafje, online via chatten of gay Discord servers. Ik draag ook zelf strings Enzo en eigenlijk al mijn kleding op tenu Enzo of bol en gwn online sites maar meestal temu draag zelf ook rokjes en crop tops en daar is alles lekker goed koop en ze hebben alles 

Heyy hoe vind jij mensen om slaafje van te zijn?

--tekst aangepast wegens forumregel 6--