Vraag

lingerie als jongen

  • 6 February 2021
  • 3 reacties
  • 872 Bekeken

Badge

hoi allemaal ik had een vraag 

ik doe graag lingerie aan zoals bh string panty maar dan voel ik me geil dan ga ik aftrekken het is van mijn moeder en ik gebruik ook mijn moeders gebruikte lingerie zoals haar bh en string ga ik altijd aan likken is dat raar wat vinden jullie 


3 reacties

 is dat raar 

Dat ligt er een beetje aan.

ik doe graag lingerie aan zoals bh string panty maar dan voel ik me geil dan ga ik aftrekken

Dat stukje is niet zo gek.

het is van mijn moeder en ik gebruik ook mijn moeders gebruikte lingerie zoals haar bh en string ga ik altijd aan likken

Dat is iets anders….
Gebruik voortaan dus niet meer het ondergoed van je familieleden hiervoor. Ik kan mij niet voorstellen dat zij het OK zouden vinden als zij er achter zouden komen. Je kunt gewoon zelf een setje bestellen en dat hiervoor gebruiken zonder dat iemand anders er last van heeft.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Het dragen is prima als jij dat wilt en je er fijn bij voelt. Maar dat laatste waar je het over had is vrij bijzonder. Lijkt me niet heel fris. Maargoed als jij dat wilt moet je het doen. Je moeder zal er alleen niet heel blij van worden als ze daar achter komt.

Hey,

Lijkt me op zich natuurlijk niets mis mee als jij het fijn vind om lingerie te dragen. Ik zou wel gewoon zelf lingerie kopen want van je moeder stelen is best wel onhygiënisch en ook gewoon een beetje raar. 

Reageer