Vraag

Lingerie

  • 20 October 2019
  • 3 reacties
  • 836 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als mij vriendje kom vraag ik altijd moet ik lingerie aan en reageert hij jaaaaaa😘😘😘 doe ik graag voor hem.

maar elkekeer denk ik waarom houden jongens van lingerie en wat heeft het nut want me vriendje kijkt er 2 min naar voor ik het weet heeft hij het al uitgetrokken bij mij. Wat ik echt niet erg vind

denk ik bij mezelf koop ik dure lingerie setjes zijn ze binnen 2 min uit

waarom houden mannen daar van


3 reacties

Ik ben een trans meisje en heb een vriendin waarom de jongens het graag zien is het kant en ik ben verzot op het doorkijk met weving + de idee van wow wat zit daarachter wind op ook doe ik graag het bh'tje van mijn liefje los en zij die van mij wat voorspel 

Hoi

 

Zoals Taylor zei, zou een deel van de opwinding kunnen zitten in de ‘wat zou daaronder te zien zijn’ gedachte. Je vriend vindt het hoogstwaarschijnlijk erg spannend om jouw lichaam, eerst nog even verborgen door pikante lingerie, te zien. 

 

Uiteraard hoef je enkel lingerie te dragen als je daar zelf zin in hebt. Daarbij is het allesbehalve een schande om af en toe hetzelfde setje te dragen. Je vriend begrijpt vast dat die setjes erg duur zijn. Eventueel zou je in de toekomst op zoek kunnen gaan naar een goedkoper lingeriemerk, aangezien die er vaak ook prima uitzien. 

 

Groetjes

Kenshin

Hoi

 

Zoals Taylor zei, zou een deel van de opwinding kunnen zitten in de ‘wat zou daaronder te zien zijn’ gedachte. Je vriend vindt het hoogstwaarschijnlijk erg spannend om jouw lichaam, eerst nog even verborgen door pikante lingerie, te zien. 

 

Uiteraard hoef je enkel lingerie te dragen als je daar zelf zin in hebt. Daarbij is het allesbehalve een schande om af en toe hetzelfde setje te dragen. Je vriend begrijpt vast dat die setjes erg duur zijn. Eventueel zou je in de toekomst op zoek kunnen gaan naar een goedkoper lingeriemerk, aangezien die er vaak ook prima uitzien. 

 

Groetjes

Kenshin

Ook eigenlijk een beetje van kijk ik ben niet de hitsige die er direkt opspringt + een beetje plagerij alvorens de daad is leuk. 

Zelf ben ik een transseksueel en lingerie is niet goedkoop zo betaalde ik eens €55 voor een kanten bh en bijpassende slipje maar normaal dragen meisjes alle dagen vers ondergoed echter wat kostelijk.

Ik draag alle dagen een zuiver slipje en om de 2 tot 3 dagen een zuivere bh tenzij ik veel zweet dan is het het vrijheid. Draag iets waar jij je gemakkelijk in voelt omdat pa eens zei een bh is een bh, fout want er zijn soorten en draag dus wat jij het liefst hebt omdat ik weet dat sommige bh'tjes snijdend aanvoelen en dat is onprettig 

Reageer