Lesbisch, heeft iemand coming out tips?

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben lesbies iemand coming oud tips heb het ff nodig


5 reacties

Hoi!

Hoe ziet je situatie eruit? Zit je op de basis of middelbare school? En zijn er al mensen die het weten? En wil je uit de kast komen voor je klasgenoten of ouders enz. 

Groetjes!

Gewoon er voor gaan want je bent waarschijnlijk niet de enige. 

Ik ben een trans meisje en toen ik uit de kast kwam hebben ze me ineen geslagen echter is dit niet ongestraft gebleven omdat op school nu regelmatig een bijeenkomst is voor de leerlingen met andere seksualiteit. Ik heb zelf 2 lesbische leraressen en 1 transseksueel maar ze tonen dat je jezelf niet moet verbergen, homofobie is groot maar jij moet zeggen van ik geef hen geen gelijk ik ben lesbisch en trots 

 

Nou als er iemand goed advies kan geven, is het iemand met ervaring, ik hoop dat het je gaat lukken@anno2005 :)

Hoi!

Hoe ziet je situatie eruit? Zit je op de basis of middelbare school? En zijn er al mensen die het weten? En wil je uit de kast komen voor je klasgenoten of ouders enz. 

Groetjes!

Ik zit in de 2 de van het voortgezet speciaal onderwijs mijn ouders weten het mijn zusje ook maar familie en vrienden niet  

Hoi!

Hoe ziet je situatie eruit? Zit je op de basis of middelbare school? En zijn er al mensen die het weten? En wil je uit de kast komen voor je klasgenoten of ouders enz. 

Groetjes!

Ik zit in de 2 de van het voortgezet speciaal onderwijs mijn ouders weten het mijn zusje ook maar familie en vrienden niet  

Dan denk ik dat het het beste is om je plan voor te leggen aan je ouders, zij kunnen je wellicht helpen en ook vantevoren hierover jouw docenten inlichten. Maar zoals ik hiervoor al zei, ik denk dat @Taylor je hier echt goede tips over kan geven. :wink:

Reageer