lesbi

  • 13 December 2018
  • 8 reacties
  • 527 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
haiii

ik ben een meisje van 14 en ik weet zeker dat ik niet hetro ben. ik ben er de laatste tijd heel erg mee bezig omdat ik verliefd ben op een van mijn vriendinnen. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, ik wil gewoon echt heeeel erg graag bij dr zijn en ik heb ook sexuele gevoelens voor haar. ik heb het aan haar vertelt en ze zei dat ze zelf bi is.

ik wil eigenlijk niet LGBT+ zijn. ik weet niet wat ik moet doen, ik kan het niet acepteren. het is niet dat ik mezelf haat ofzo, ik kan gewoon niet wennen aan de gedachte. ik ben ook heel erg bang om uit de kast te komen naar mn familie, terwijl ik nog niet eens weet 'wat' ik ben.

ik ben gewoon nooit echt bezig geweest met jongens, ik kijk er nooit naar. ik weet niet wat er aantrekkelijk aan jongens is, maar meiden zijn hot. als je hertro bent denk je waarschijnlijk 'getver' ofzo. maar ik kan er zelf niet aan doen.

al deze spanningen en gedachtes lijden me heel erg af van mn dageljks leven, want dat gaat natuurljk gewoon door. als ik een toets moet maken kan ik me niet concentreren, en mn ouders merken dat er iets 'anders' aan me is de laatste tijd

hebben jullie enig iedee wat ik kan doen? of wil iemand samen met me praten die ongeveer even oud is als mij? dat zou ik namelijk best fijn vinden :)
xxx vaantje

8 reacties

Badge
Ik ben dan wel een jongen en niet gay maar het is gewoon en als ze ook bi is spreen gewoon een keer af met dr misschien wordt t wat. En ik vindt meiden ook heel hot hoor 😉
Reputatie 2
Badge +3
Hey ik ben net uit de kast gekomen en het lijkt moeilijker dan het is
Hey ik ben net uit de kast gekomen en het lijkt moeilijker dan het is
Ik vind het erg moeilijk?? Hoe deed je dat, ik ben er erg bang voor, hoe de wereld reageert...
Alle meiden vinden meiden hot en als ze zeggen van niet liegen ze!
Meiden reageren op alle sexuele signalen terwijl jongens vooral op de visuele letten (ook van jongens vaak).
Het is best chill om lesbisch te zijn en bi ook btw, meiden worden er eigenlijk nooit anders om behandeld (in mijn omgeving) en jongens gedragen zich vaak aardiger om je heen of in ieder geval minder flirterig.

Veel succes!
Hey vaantje
ik herken eigenlijk best wel wat je allemaal vertelt en eigenlijk zou ik ook best een keer met iemand die hetzelfde heeft willen kletsen fzo. Ik vind t allen eng want niemans weet het van mij. Maar als je nog steeds met iemand wil praten r over lijkt mij dat wel chill. Ik ben btw 13 (bijna 14) dus we zijn ongeveer even oud. Ik hoor wel van je (of niet als je het niks vind).
Byee
Badge
hey,

ik ben zelf 13 en bi. Uit de kast komen is heel moeilijk. Ik accepteerde mezelf ook niet maar je kan er niks aan veranderen.

Als je moeite hebt om uit de kast te komen zeg het dan samen met een vriend, vriendin of iemand die je vertrouwt. Ik had het tegen mijn mentor gezegd en we hebben het samen tegen mijn ouders gezegd. Als je het eenmaal hebt vertelt voelt het als een opluchting. Je kan je dan beter concentreren op het dagelijks leven.

Wanneer je het verteld hebt durf je waarschijnlijk meer jezelf te zijn. Ik kreeg gewoon met een meid en kon er gewoon over praten met mijn ouders. Stel je hebt buitenlandse ouders of 1 ouder (zoals ik) is het natuurlijk veel moeilijker vooral met het geloof. Je ouders moeten je gewoon accepteren.

Hahahaha en inderdaad meiden zijn hot xx
groetjes: Eendommeisje
Badge
Hoi vaantje
ik ben een meisje van 13 en ik zit een beetje met de zelfde problemen. Ik weet echt totaal niet tot wie ik me aangetrokken vind en op wie ik val. De ene x denk ik dat ik hetero ben en de andere x denk ik dat ik gay ben.

Ook ben ik heel bang dat mijn familie het raar gaat vinden als ik uit de kast kom.

het belangrijkste is: wees blij met jezelf, wie je ook bent en wat andere er van vinden is niet belangrijk 🙂

-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met de forumregels -
update:
ik ben er zeker van dat ik lesbi ben!
en dat meisje die ik leuk vond is een player, ik heb 1 week met haar gehad en toen heeft ze het uigemaakt. ze heeft toen nog met 4 andere mensen gehad. een vriendin van me heeft ook met haar gehad. de player heeft het 3 weken era uitgemaakt omdat ze iemand anders leuk vond, die andere persoon was ik. OOF

Reageer