Vraag

lerares leek opgewonden over me

  • 17 September 2020
  • 6 reacties
  • 1129 Bekeken

Badge

hallo allemaal, ik ben David, 13 jaar (jongen)

 

ik had dus op een middag bijles van Frans, van een docente, ze leek het echt geil te vinden de 1op1 bijles, ik zag zelfs dat ze de neiging had om af te gaan trekken, wat moet ik hier mee doen, moet ik het zeggen of iets anders? help me pls!


6 reacties

Een seksuele relatie met een leraar/lerares mag nooit. Hij/zij verliest zijn of haar baan daardoor

Je zegt dat zij zich wilde aftrekken?? Volgens mij klopt daar iets niet

Je zegt dat zij zich wilde aftrekken?? Volgens mij klopt daar iets niet

hij bedoelde dat ze zin had om te vingeren hahahaha.

dit gaat tegen heel veel wetten in

-strafblad

-pedofilie

-ontslagen

-beroepsproblemen (ze zal zeer moeilijk werk vinden omdat dit verplicht is om te vermelden)

 

hopelijk zie je in dat ze  niets kan doen, anders is haar carrière geruïneerd

mvg 

Reputatie 3
Badge +2

Als dat echt zo is dat heel ernstig 

 

Wat is er gebeurd dan? 

Komt ze dichtbij? Raakt ze je aan?... Waar? 

 

Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat zei die neiging heeft... Misschien interpreteer je het verkeerd? 

Volgens mij wordt er hier een erg belangrijk woord over het hoofd gezien.

 

, ze leek het

Dat iets zo lijkt, betekent niet dat het zo is.
Je zou er van uit kunnen gaan dat het zo is, maar zo sla je de plank een beetje mis.

Leraren weten zeer zeker wat wel en wat niet kan.
Niet alleen zijn het volwassen, die in tegenstelling tot ons wel een ontwikkeld vermogen hebben om risico's goed in te schatten, maar zij worden natuurlijk ook onderwezen over de foute dingen die sommigen hebben gedaan en hoe zij dat kunnen voorkomen.
Ik wil daarmee niet zeggen dat dit niet het geval kan zijn, maar het lijkt mij niet waarschijnlijk.

 

Daarnaast kunnen emoties ook verschillend en dus fout afgelezen worden.
Was deze leraar werkelijk opgewonden vanwege een leerling, of iets anders?
Misschien had ze die dag erg goed nieuws gehoord en kon ze niet wachten om dit met een vriendin te delen.
Ik noem hier maar een mogelijkheid.

Deze docent is hier voor bijles.
Voor haar is het interessant om goed met de leerling om te gaan, omdat ze natuurlijk wilt dat deze betere cijfers gaat halen.
Is het mogelijk om dit aardige en enthousiaste gedrag dan als iets anders aan te zien?
Ik denk het zeker.

Ik wil hiermee niet zeggen wat wel of niet de waarheid is, omdat wij simpelweg niet alle details en nuances kennen.
Ook de Topic Starter kan niet alles weten, omdat hij niet in het hoofd van de docent kan kruipen.
Het zou dan cool zijn als er niet direct dergelijke conclusies werden getrokken.
Zoals je in het donker niet kunt zien welke kleur een shirt heeft, kunnen wij niet veel zeggen over een situatie waar we slechts enkele details van hebben.

Reageer