Skip to main content

leraar wil volgens mij seks met mij

• November 5, 2020
  • 4 reacties
  • 1524 Bekeken

Hoi

Ik ben sam 13 jaar zit in de 2de van midelbare school 

Ik zit op een specale school waar alles meer aandacht heeft enzo en dat gaat goed.

Op een dag was er een leeraar die heel gek deedt hij keek voor mij gevoel de heletijd naar mijn borsten en billen en hij raakte me ook elke keer aan op mijn schouders. En ik moest eigelijk nablijfen zonder reden. Maar ik kon niet had ik gezegt en hoefte toen niet te komen. Een keer erna zij hij dat hij wel met mij een beschuitje wiltde eten. En ik vind hem nu doodseng. Ik denk dat hij dacht dat ik zijn zin letterlijk zou opnemen omdat ik autisties ben. Maar ik weet wat het betekendt ik ben dus super bang dat hij iets bij mij wilt gaan doen. Ik heb dit al naar een leeraar gemeld maar die zij dat ik moet wacjten tot het nog een keer gebeurt en dat ze dan pas iets kunnen doen. Maar ik ben nu bang dat het de volgende keer te laat is. Heeft iemand tips

4 reacties

• November 5, 2020

Hey samsam 

ik zou het sws bij je ouders melden of tegen andere mensen die je vertrouwd want idd zoals je zegt kan de volgende keer al te laat zijn.

• November 5, 2020

Hey hey sam, 

Dit is lastig ik heb het zelf ook gehad hij keek vaak naar mij enzo en komt vaak de meisjes kleedkamer binnen ik heb het toen vertel aan mijn beste vriendin dus  praat er over met een persoon die je goed vertrouwd 

Je kan het!😁 

Gr,

Daviniatje1

• November 5, 2020

Heftig joh,

Deel dit inderdaad met anderen. Sws met je ouders en ook aan het schoolbestuur. Dit kan natuurlijk echt niet. Zorg dat je iig niet alleen met deze man bent.

• November 6, 2020

Ik zou dit inderdaad vertellen aan je ouders. Die kunnen dan wellicht een gesprek aan gaan met een docent of iemand van de directie om er voor te zorgen dat het niet erger wordt.