Skip to main content
Vraag

lengte pik

• September 10, 2025
  • 22 reacties
  • 752 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi hoi ik ben een jongen van 14 ik ben best onzeker over de lengte van me pik wat is de lengte van jullie 

mijne

slap:8,5

stijf:12

22 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 10, 2025

Heyy Mike, die van mij is slap 7 cm en stijf 13.
Ik ben 13 jaar oud, ik was eerst ook onzeker maar hij word wel groter als je ouder word, is bij de een wat sneller dan bij de andere, en ik vind 12 stijf helemaal niet zo klein trouwens als je iemand vind die echt van je houd maakt dat allemaal niet uit!

• September 11, 2025

@mike2011  niks om je zorgen om te maken misschien ben jij een laatbloeier.  Heb je al sperma en/of schaamhaar?

Slap 8,5

Stijf 10,5

ik maak me daar ook niet druk om

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 11, 2025

@mike2011  niks om je zorgen om te maken misschien ben jij een laatbloeier.  Heb je al sperma en/of schaamhaar?

Slap 8,5

Stijf 10,5

ik maak me daar ook niet druk om

ik heb al sperma en schaam haar en hoe oud ben je

• Net nieuw
  • September 11, 2025

hoi hoi ik ben een jongen van 14 ik ben best onzeker over de lengte van me pik wat is de lengte van jullie 

mijne

slap:8,5   ik ben 11 en die van mij is slap:10

Stijf:12,5

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 11, 2025

hey mike, ik ben nu 15 en toen ik 14 was, was mijn pik best klein maar nu is ie 10cm slap en 13cm stijf waarschijnlijk gaat ie gewoon nog groeien. je penis groeit door uiteindelijk dus maak je geen zorgen, gemiddeld gezien maakt slap lengte niet uit en stijf zit je nog prima

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 12, 2025

hoi mike, ik ben 15 en wij hebben allebei dezelfde lengtes slap en stijf ik schaam me der wel en ook weer niet voor want ik weet dat ik nog in de puberteit zit en het nog moet groeien maar ergens schaam ik me wel want ik zie dan weer jongens van mijn leeftijd jonger zelfs die lopen met 3/4cm meer

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 14, 2025

Hoi ik ben een jongen van 14 

slap 8cm 

stijf 13cm

Forum|alt.badge.img

Ik ben ook veertien en mijne is 17 stijf en 12 slap, hij groeit geloof ik gwoon met puberteit en anders is het ook niet erg

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 17, 2025

Hoii, hij groeit echt nog wel. Rond m’n 13e had ik ook slap 6 en stijf 12 maar ik ben nu 15 en heb slap 10 stijf 18 dus het word echt wel beter

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 17, 2025

De mijne is 4-5 cm slap dus best wel klein slap. Stijf is hij echter 16 dus prima

• September 17, 2025

mijne

slap:8,5

Hi alles goed?

Je hoeft je niet te druk met je lengte van je ook…

Slap 8.5 en stijf 12 is best gemiddeld en je bent pas 14 jaar dus je kan nog wel wat wat gaan groeien hierin 

Verder ook dat een vrouw altijd geniet niet van je lengte alleen maar  wat je allemaal met je pik kan doen

• September 18, 2025

@mike2011 , ik ben 17 en mijn piemel is slap 4/5 cm en stijf net geen 14. Ik geloof niet dat de mijne nog groter gaat worden, de jouwe misschien wel. Maar 12 cm is helemaal niet slecht hoor, er zijn piemels die stijf maar 3/4 cm zijn. Dat lijkt me nog veel vervelender dan jouw 12 cm.

• September 18, 2025

De mijne is 4-5 cm slap dus best wel klein slap. Stijf is hij echter 16 dus prima

Ik vind het wel nice eigenlijk, het grote verschil tussen slap en stijf. Ik heb het ook 5cm slap en 14 stijf. Sommige jongens lachen erom, en als ze hem stijf zien schrikken ze. Niet dat iemand mega is ofzo maar ze verwachten dat niet. Mijn lul is slap bijna altijd de kleinste, stijf dan misschien weet niet. Want zoals hierboven te lezen is, hebben sommige jongens slap een lul van 10 cm en stijf 12 ofzoiets.  Is ook niks mis mee natuurlijk, maar ik vind dit fijner omdat het ook bij seks juist voor een leuke verrassing zorgt.

• September 18, 2025

ik heb al sperma en schaam haar en hoe oud ben je

Nee ik heb nog geen schaamhaar en ik heb ook nog geen sperma

• September 18, 2025

Nee ik heb nog geen schaamhaar en ik heb ook nog geen sperma

Ik had sperma toen ik 11 bijna 12 was.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 18, 2025

Slap weet ik niet zo goed (10 cm ?) Stijf; 15,5 cm

• September 18, 2025

Dat is vroeg ik heb nog niet eens voorvocht 

• September 18, 2025

Dat is vroeg ik heb nog niet eens voorvocht 

Ja ik weet het. Ik deed al vroeg aan seks met mezelf. Dus ook droog klaarkomen en ineens kwam onverwacht dus toch sperma.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 19, 2025

Jongen 14 bijna 15 

slap 8 

stijf 13

• September 20, 2025

@Bots is echt een goede maat! Ik ben 17 en de mijne is ook maar 7/8 mm groter dan de jouwe! Dus komt goed.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 29, 2025

Hoii 

Ik ben nu 15 en 5 maanden en heb een piemel van slap 9 en stijf 17,9.

Alleen is ie nu nog in de breedte aan het groeien dus ik zou gwn lekker afwachten want vorig jaar was ie stijf 13. 

Groetjes!

• September 29, 2025

@Jipjuuuh , ik geloof er helemaal niets van.