Skip to main content
Vraag

lengte piemel

• October 6, 2025
  • 10 reacties
  • 591 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Luc ik ben 14 jaar en ik ben onzeker over mijn penis lengte hij is 14,9cm is dit klein want het lijkt erop dat mijn klasgenoten een veel grotere hebben want ze zeggen dat ze een grotere hebben en tijdens gym bij het omkleden lijkt het ook zeker zo 

10 reacties

• October 6, 2025

@Luc.r7  je bent 14 en jouw lul is 14,9 cm! Ik ben 17 en de mijne is 13,9cm. Dus jouw lul is misschien niet de allergrootste (maar ik geloof niet dat er veel jongens in jouw klas zijn die er 1 van 17/18 cm hebben). Jouw lul is gewoon goed qua grootte. Misschien gaat ie nog wel wat groter worden. Ik ben wel een beetje jaloers!

• October 6, 2025

@Luc.r7 , hoe groot is jouw balzak (ballen)? Ik heb zon strak geval onder mijn lul.

• October 7, 2025

🙄

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 7, 2025

@Luc.r7 , hoe groot is jouw balzak (ballen)? Ik heb zon strak geval onder mijn lul.

Uh ik ja weet ik niet maar ik heb wel hang ballen 

• October 8, 2025

Uh ik ja weet ik niet maar ik heb wel hang ballen 

Ok, maar niet onzeker zijn over jouw lul, die is gewoon gemiddeld. En het kan best dat die van andere jongens groter is (slap zegt niks over hoe ie stijf is). Bovendien kijk jij anders naar de piemel van een andere jongen. Jij kijkt er van bovenaf op, bij de andere jongens meer van voren. Die jongens zien jouw lul net zoals jij die van hun ziet. En jongens scheppen graag op over hoe groot hun lul is. Dat is allemaal om gewoon indruk te maken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2025

Hoi ik ben Luc ik ben 14 jaar en ik ben onzeker over mijn penis lengte hij is 14,9cm is dit klein want het lijkt erop dat mijn klasgenoten een veel grotere hebben want ze zeggen dat ze een grotere hebben en tijdens gym bij het omkleden lijkt het ook zeker zo 

Ik 12 bij 13 jaar en mijn piemel is klein 

Maar ik maak mijn geen zorg om .

In de klas heb niet groot maar ook niet kleine stu

Slap  stijf wet ik niet.

G Niek 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 16, 2025

Ik ben 13 en ik heb stijf 14 centimeters en dat is de grootste van bij ons op de voetbal 

• January 27, 2026

hoi ik ben 17 en mijn piemel is nu 20 cm stijf hij is veel gegroeid de laatste tijd haha maar toen ik 14 was had ik een best wel kleine

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Dat is een FAQ, dus zie de  

PENIS LENGTE TABEL

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 31, 2026

@Punt , hebben jullie dat allemaal samen gemeten of moet je de jongens geloven in wat ze over hun lengte zeggen? Ik ben 17 en heb net geen 14 cm stijf. (13,9 cm precies) Ik vind dat jij al een behoorlijke grote piemel hebt.