Skip to main content
Vraag

lengte piemel

• October 3, 2025
  • 13 reacties
  • 538 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik had vragen over de lengte van mijn piemel, ik ben 14 en mijn klasgenoten zeggen altijd dat ze een grotere hebben dan mij en zo’n dingen dus ik voel me een beetje onzeker, ik heb zelf 17,2cm maar als ik mijn klasgenoten moet geloven is dat best klein maar ik weet het dus niet zeker a.u.b. een reactie op mijn vraag 

13 reacties

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 3, 2025

Ik weet niet of ik je moet geloven: 17,2 is heel groot.

Das juist niet klein, geloof niet iedereen

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 3, 2025

Dit is niet klein, zelfs groot voor je leeftijd (en überhaupt groot) en je klasgenoten scheppen op.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 3, 2025

Ik weet niet of ik je moet geloven: 17,2 is heel groot.

Das juist niet klein, geloof niet iedereen

Oh dat wist ik niet bedankt voor je reactie 

• October 4, 2025

@Noahb_9  zie je je klasgenoten nooit in onderbroek bij gym?  Ik denk ook dat de meeste liegen en dus (veel) kleiner zijn.  Ik heb al heel wat jongens van rond jouw leeftijd naakt gezien maar nog nooit iemand van die lengte, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 4, 2025

Ik geloof hier echt niks van of jij moet van Afrikaanse continent komen dan misschien die hebben altijd wel iets langer maar ik snap er geen reet van waarom jongens daar mee opscheppen .

• Net nieuw
  • October 4, 2025

dat is heel erg massief

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 4, 2025

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@NN15000 

Ik ben gewoon Nederlands hoor je weet dat sommige mensen ook gewoon een grotere hebben he

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 6, 2025

@Noahb_9  zie je je klasgenoten nooit in onderbroek bij gym?  Ik denk ook dat de meeste liegen en dus (veel) kleiner zijn.  Ik heb al heel wat jongens van rond jouw leeftijd naakt gezien maar nog nooit iemand van die lengte, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen 

Nou ik let meestal niet echt op mijn klasgenoten als ze in hun onderbroek zijn en het is ook moeilijk in te schatten als ik er wel op zou letten hoe groot die van hun is maar ik ga er eens op letten 

Heyhoi122
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 6, 2025

@Noahb_9 Heyyy je moet niet luisteren naar wat je klasgenoten zeggen 17,2 cm vind ik best wel nog groot haha

• October 6, 2025

Ja 17,2 cm is inderdaad best groot. De mijne is maar 14 cm, dus als het klopt wat je zegt, heb je juist een grote. Waarschijnlijk zijn er wel jongens die misschien wel een nog grotere hebben dan jij, maar ik zou zeggen van bewijs het maar dat je zon grote hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 7, 2025

Ja 17,2 cm is inderdaad best groot. De mijne is maar 14 cm, dus als het klopt wat je zegt, heb je juist een grote. Waarschijnlijk zijn er wel jongens die misschien wel een nog grotere hebben dan jij, maar ik zou zeggen van bewijs het maar dat je zon grote hebt.

Haha ik zal dat volgende keer zeggen

• October 8, 2025

@Noahb_9 , veel jongens maken hem groter dan dat ie is. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 31, 2026

@Noahb_9  mijn piemel is stijf maar 13,9 cm. Dus de jouwe is eigenlijk erg groot dat is gewoon een verschil van 3,3 cm ofzo.  Ik ben denk ik wel diegene die van onze klas de kleinste heb als ik ze moet geloven. Ik heb wel een vriend die dus juist een nog kleinere heeft. Die van hem is stijf 9 cm dat hebben we samen opgemeten. (Dus gewoon elkaar vergeleken omdat we allebei onzeker zijn hierover). Voordat ik dit wist dacht ik ook zo van ik zal wel weer de kleinste hebben, maar ik was verbaasd dus. Het verschil tussen hem en mij is dus 4,9 cm.  Ik vond het wel erg vervelend voor hem en ik heb hem verteld dat het niks uitmaakt. Hij zal gewoon mijn beste vriend blijven dat hangt daar niet echt vanaf. Hij was bang dat ik dat zou gaan vertellen aan iedereen die hij kent enz. Dus het kan altijd kleiner en ik denk zelfs nog kleiner dan 9 cm want ik ken nog iemand die stijf zelfs 7 cm heeft en hij is ook 17 net als ik. En ik denk dat de leeftijd niet altijd iets zegt ofzo want ook een jongen van 14 kan inderdaad een piemel van 17 cm hebben..