Skip to main content

lengte piemel 15 jaar

• October 18, 2025
  • 8 reacties
  • 553 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik ben 15 jaar en ik ben redelijk onzeker over de lengte van mijn piemel want hij is slap 5 cm en stijf 13 en k zie dan jongens met 18 cm moet ik mezelf zorgen maken of groeit het ooit nog wel want ik ben best wel onzeker.

8 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 18, 2025

Kijk anders hier als je gemiddelde cijfers wil weten.

https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284

• October 18, 2025

Zorgen maken? Wel nee, je bent nog niet uitgegroeit op 15 jarige leeftijd. 

• Net nieuw
  • October 19, 2025

Daar hoef je echt niet onzeker over te zijn, is echt heel normaal.

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

Het zijn maar cijfers sommige mensen vinden kleiner fijner en sommige ook niet, ik zou me dr niet te veel zorgen over maken als ik jou was. Zelf ben ik ook 15 en die van mij is stijf 22cm, en de meeste mensen vertellen me dat dat best groot is maar zelfs ik voel me daar nog wel onzeker over. Dus het is helemaal oke!

Forum|alt.badge.img

Het is normaal ik ben ook 15 heb 19 cm maar ik vind persoonlijk jongens met kleiner wat leuker dus maak je geen zorgen 

• November 3, 2025

Hey hallo. Je hoeft niet onzeker te zijn. Met 15 jaar is 11,8 tot 15,3 cm gemiddeld.  Je piemel groeit nog. Echt waar! Wanneer je puberteit "wat later" is begonnen bijvoorbeeld op je veertiende, zou dat eventueel kunnen schelen. 

Trouwens... de piemel van een volwassenen man meet ongeveer 12 -15 cm. Zelfs, al is je piemel uitgegroeid, dan nog is  13 cm echt niet te klein.   

En ja, een klein percentage  (5% meen ik) zit boven de 16 cm, en minder dan 1% boven de 20 cm. 

Dus niet onzeker meer zijn. Met zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld komt de liefde dichterbij, vertrouw mij maar.  big hug en een fijne avond  :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 7, 2025

Ik ben 14 jaar en mijne is nu 18 cm stijf ik maak me hier zelf wel een beetje zorgen over want ik denk dat hij nog meer gaat groeien en misschien wordt hij nog veel langer dan 25 cm wat veel mensen te groot vinden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 7, 2025

Hoiii ik ben zelf net 15 en mijn piemel is 8cm slap en 13 stijf dus je hoeft geen zorgden te maken