Vraag

Lengte penis meten

  • 30 March 2020
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo!

Ik ben een jongen en echt net 15 geworden maar Ik heb een vraag over mijn penis. Ik heb namelijk een penis die vaak verschillende lengtes heeft soort van. Het is raar maar hij is vrijwel iedere keer een andere lengte (slap) . De ene keer een flink stuk langer, de andere keer een heel stuk kleiner. Het zal wel aan hoe koud of warm het is liggen maar ik heb er toch zo mijn  vragen bij. Opzich heb ik daar niet een heel erg probleem mee maar ik weet nu niet precies hoe lang mijn penis in de slappe stand is. Kan iemand mij helpen? 


2 reacties

Heyy

Als je het echt wil weten; meet hem meerder keren slap en neem het gemiddelde. Al denk ik niet dat dat echt ertoe doet. Tis niet zo dat je vriendin gaat vragen ''hoe lang is ie''  ,snapje?

Groetjes

Kaas 123

Hi AnoniemJ15,

 

Kan iemand mij helpen? 

Ik heb morgen nog wel ff tijd om te komen meten :joy:

Nee, das flauw en dat mag sws niet en dat wil jij ook niet. Ik sluit me aan bij @Kaas123 

Het kan idd verschillen met de temperatuur en bij de ene jongen is het verschil ook groter dan bij de andere. Ik zou me er niet al te druk om maken.

Btw, stijf is ie wel makkelijker te meten (voor als je dat wilt) en dat zal ook niet zo veel verschillen door temperatuur of dag ofzo. Of scheelt dat bij jou ook veel?

Uiteindelijk is de precieze lengte ook niet zo heel belangrijk. Belangrijker is dat je/jullie er plezier mee beleven.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer