Lengte penis ( enkel 17 jaar)

  • 21 August 2017
  • 38 reacties
  • 20203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik vroeg mij af hoe het met de lengte zit bij 17 jarige jongens ??

38 reacties

Hi Sp17,

dan moet ik nog ruim 2 jaar wachten voordat ik 17 ben, maar mijn piemel is dan minimaal 14,5 cm, want ik ga er maar vanuit dat ie niet krimpt in de tussentijd. Ben ook wel benieuwd hoe groot die van jullie is :)

groetjes,
M&M's
Hey m&m,s mijn piemel is 16 a 17 cm en ik ben 17 jaar dus
is wel mooie grootte, wil ik ook wel :)
zou het lukken, ik kan nog 2 jaar sparen
Ben 14, slap 7/8 cm, stijf 12/13? Groot genoeg?
@Eenhelpendejongen,

ik vind hem hartstikke mooi, groot genoeg voor mij :)
heb je ook al sperma
17 jaar en 11 slap 21 stijf
Hey tim1234 schaam jij je dan niet als die opeens stijf in je broek word want 21cm in je broek amai
Ik heb daar geen probleem mee ik ben 16 en mijn lul is stijf 6.4 cm
Nee geen last van ??
hoi ik ben ook 17 en mijn penis is 21 cm
Altijd lachen om te zien hoe mensen liegen over hun lengte
Ja inderdaad 21 cm woow man
Altijd lachen om te zien hoe mensen liegen over hun lengte

Ja.. als ze boven de 18cm zeggen dat weet je dat het meestal niet zo is én dat ze een kleintje hebben. Lol.
17 jaar slap 8 cm stijf 22 cm
Ik ben 18 jaar en mijn penis is 17 a 18 centimeter nu
Ik ben 17 en mijn penis is 9cm slap en 19cm stijf
16, hij is 17 cm stijf.
Ja mensen die zeggen dat ze 16/17 zijn en eentje van 21 hebben ofzo liegen hoogstwaarschijnlijk. Snap niet waarom ze dit doen omdat dit forum volledig anoniem is, en je er anderen ook ongemakkelijk om laat voelen. Als dit echt zo was zou het gemiddelde veel hoger liggen! De gemiddelde penislengte van een volwassen man is 16 centimeter. Hij groeit totdat je pubertijd stopt. Dus als je puistjes enzo weg zijn groeit je penis waarschijnlijk ook niet meer. Iemand die dus al lang puistjes heeft heeft dus ook een grote lul 😉 (Die laatste zin was een grapje maar het zou misschien wel kunnen in theorie.)
ik ben 17 jaar en die van mij is 15 cm stijf slap weet ik niet maar tevreden er mee
ik ben 17 jaar die van mij is slap 9 cm en stijf 13,5 wel aan de kleine kant
Ik ben ook 17 en die van mij is 16,5/17cm ik denk dat dat wel oke is
Sorry hoor maar de mensen die hier zegge dat mensen allemaal liegen over hun lengte zijn mis.
ik heb een penis van stijf 24 cm en ik schaam mij dood ja .... dus hoe allemaal je mond want zo een grote hebbe is echtb nie alty fijn .
Je hebt gelijk ano00001111 een grote is niet altijd fijn . Ik begrijp compleet je frustratie . Er bestaan degelijk wel jongens die een grote penis hebben. En ik vind het supererg voor jou dat je dit ook hebt😟. Hoe oud ben jij vriend ?
Hy
Sp17 ik ben wel al 18 maarjaa
Hallo hier iedereen ik zelf ben 18 en in slappe toestand is hij 8cm ongeveer en groeit uit tot een mooie 17cm. Ps ik ben bi. Groetjes Dieter

Altijd lachen om te zien hoe mensen liegen over hun lengteJa.. als ze boven de 18cm zeggen dat weet je dat het meestal niet zo is én dat ze een kleintje hebben. Lol.

Idd goed gezegt want 17 en 21 cm is wel degelijk mogelijk. Ik ben zelf een meisje van 17 en mijn ex zijn Dick was 21,5cm in erectie. En mijn ex was toen 16 bijna 17 jaar oud. Ik was zelf toen 16 en ook bijna 17 jaar oud (dit is ongeveer een 4 maanden geleden)

Reageer