Skip to main content
Vraag

lengte penis

• October 15, 2025
  • 14 reacties
  • 498 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 14 en mijn penis is 11,2cm is dit klein of is dit normaal want als ik het er over heb met mijn vrienden lachen ze me uit 

14 reacties

Forum|alt.badge.img

Niks mis mee hoor, vrij normaal. Het feit dat andere mensen je uitlachen betekent vaak dat ze zelf nogal onzeker zijn, kans is zeker aanwezig dat zij kleiner zijn dan jij.

• October 16, 2025

@Semmy.ld  is dat slap of stijf? En ik denk ook dat die andere jongens onzeker zijn. Desnoods vraag je aan hun hoe lang die van hun is en of ze het durven te laten zien (met onderbroek aan) kijken hoe ze dan reageren?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 16, 2025

@Semmy.ld dat is prima iedereen is anders.

Er zijn ook genoeg topics hierover, zoek maar in de zoekbalk naar "penis lengte 14"

-Yusa 

Forum|alt.badge.img+1

is gewoon normaal. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

Ik zou niet weten waarom dit om te lachen is. Perfect normaal. 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 18, 2025

gebruik de ZOEK hierboven (of klik nu ctrl-K)

en typ in wat je wil weten dan komen er 100den antwoorden

dit is namelijk een al heel vaak  gestelde vraag

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 18, 2025

Bekijk anders dit topic.

• Net nieuw
  • October 19, 2025

Ik heb ook een iets kleinere piemel, het moet niet boeien, en als ze je uitlachen, lekker meelachen. Er zijn mensen met een grote piemel en met een kleine piemel, dus er moeten ook mensen zijn met een minder grote piemel, nou dan ben ik dat maar.
Klein vind ik onder de 10 of 5 cm, alles boven de 10 hoef je je echt niet voor te schamen.

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 20, 2025

@Semmy.ld ze lachen je uit omdat ze weten dat je liegt de maximale penis lengte is 15cm op je 18de dus no way dat je al 11cm hebt op 14..

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 20, 2025

@Ananas69420, Maximale penis lengte??? Dat bestaat niet maat 

*onnodige quote verwijdert door de KT*

• October 21, 2025

@Semmy.ld  11 cm is niet klein. Valt binnen de gemiddelde. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

@Semmy.ld ze lachen je uit omdat ze weten dat je liegt de maximale penis lengte is 15cm op je 18de dus no way dat je al 11cm hebt op 14..

Tuurlijk bestaan er grotere piemels. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

Hoi ik ben 14 en mijn penis is 11,2cm is dit klein of is dit normaal want als ik het er over heb met mijn vrienden lachen ze me uit 

Als jongen heb ik liever jou lengte dan 20cm ofzo x

• October 24, 2025

@Ananas69420  dat klopt dus helemaal niet wat je zegt. Iedereen is anders en 11 cm op 14 jaar is heel normaal. Het ligt ook aan je genen. Ik heb al heel veel jongen bloot gezien.