Vraag

Lengte penis

  • 5 August 2019
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst mijn penis lengte opgemeten en ik kwam op 14,4 cm en ik vraag mij af of dat genoeg is op 14 jarige leeftijd. Vooral of dat de lengte genoeg is om een meisje bijv. al te bevredigen, want ik ga seks hebben over een paar dagen, help? (Ik ben bijna 15 nog 4 maanden)

3 reacties

Hey,

Je bent in de puberteit , je lichaam is nog aan het groeien. Ik zou je geen zorgen maken over die lengte. Je kunt er prima een meisje mee bevredigen. Je hoeft tijdens de seks ook niet de hele tijd aan penetratie te doen. Experimenteer! Lees deze pagina voor meer informatie over penis.

Gr,

Jack
Hallo,

Maak je asjeblieft nergens zorgen om! De lengte van je penis is altijd goed of hij nou lang, kort, dik of dun is. Seks bestaat zoals Jack hier boven zit ook niet alleen uit penetratie, maar ook uit allerlei andere dingen zoals voorspel ( Beffen, zoenen, pijpen etc. ). En één ding, als een meisje jou laat vallen, omdat ze niet tevreden is dan heb je haar ook niet nodig. Want je bent goed zoals je bent.

En ze is miss zelf ook heel nerveus. Iedereen heeft angsten en onzekerheden zo nu en dan ;)

Veel plezier!
Nee hoor, ik denk dat dit geen verkeerde lengte is als je in de puberteit zit! Je groeit namelijk nog en ik denk dat je vriendin het vast niet erg vind, waarschijnlijk is zij ook nog maagd en als ze dan voor het eerst een penis ziet vind ze het waarschijnlijk ook al best groot er uit zien. Dat is vaak. En ja, hij is vast groot genoeg hoor.

Reageer