Skip to main content
Vraag

lengte penis 16 jaar

• March 10, 2026
  • 11 reacties
  • 541 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ben 16 en m’n stijve is 13 cm is dit aan de kleine kant of komt het nog wel? Slap weet ik niet maar nog kleiner

11 reacties

• March 10, 2026

De gemiddelde penislengte ter wereld is 13 cm. En de tabel: https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284?tid=87284&fid=37

En als je je verveelt en wil gaan lezen 😄

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=penis%20lengte

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 10, 2026

Ben 16 en m’n stijve is 13 cm is dit aan de kleine kant of komt het nog wel? Slap weet ik niet maar nog kleiner

Hey komt nog wel goed denk ik 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

Mijne is 14 cm (13,9cm om precies te zijn) ik ben 17 maar denk niet dat ie nog groter gaat worden.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 31, 2026

De gemiddelde penislengte ter wereld is 13 cm. En de tabel: https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284?tid=87284&fid=37

En als je je verveelt en wil gaan lezen 😄

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=penis%20lengte

Nou dan zit ik in ieder geval boven het gemiddelde. Maar zo voelt het niet echt met 13,9 cm...

Aulire
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 31, 2026

Maakt toch niet uit ofzo?
Te lang past toch niet helemaal erin.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 5, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb geen idee. Een jongen wil graag indruk maken en daar hoort ook een grote piemel bij denk ik. Verder vraag ik me af of er wel een te lange bestaat. Ik denk dat een piemel van 20 cm bijvoorbeeld er ook helemaal in gaat? Ik heb geen idee hoe diep een vagina is.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 14, 2026

Hee, ik heb zelfs maar een penis van 12cm dus denk dat het wel goed komt. Ik hoorde enkele jaren terug dat iedereen zei van ja ik heb 16cm en ik 18 misschien dat dat in sommige gevallen kan, maar ik denk dat de meeste gewoon liegen. Ik zie nu vaker dat mensen rond de 13/14 hebben rond de 16 jaar. Dus dan zit ik nog wat aan de kleine kant, maar wel in die richting. So ik denk niet dat je je zorgen moet maken denk dat de meeste rond de 13/14 nu zitten plus je zit nog in de puberteit en het kan nog groeien. En anders maar niet toch? Als je goed kijkt is het niet eens zo klein! 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 21, 2026

Ben ook 16,5  m’n stijve pik is rond de 16cm en slap rond de 10cm is dit goed?

Forum|alt.badge.img+2

--onnodige quote verwijderd--

Ik heb precies hetzelfde ik ben volgende week

16 maar heb precies het zelfde. Ik ben 164cm lang en heb nog geen sperma maar er komt wel voor vocht uit maar je kan er op zich wel goed Sex mee hebben. Heb het zelfs denk ik dat die van mij toen 12 cm was, dus komt goed. Heb toen ook spuiten gehad en heb nu nog steeds geen sperma dus ben er maar trots op. En een mond is ongeveer 8 cm lang dus kan echt wel hoor! Ik heb als ik voor een man moet kiezen (ben zelf bi) dat ik of iets kleinere dan mij of dezelfde lengtes of een oude meneer.

Mijn kink is ik hou heel veel van age play, niet heel erg geen luiers ofzo, maar dat ik vast gebonden word en dat er met mij gespeeld word of dat ze me gaan douchen of iets van dat ze me dingen leren of iets omdat ik kan wel een speeltje in me kont gaan doen. Maar wil eig zo’n klein mogelijke dildo of iets en ook zie dun mogelijk bijvoorbeeld jou lente, omdat ik kan niet echt een burplug in me kond stoppen. Wil eig ergens op gaan rijden als je snap wat ik bedoel omdat mij kijkt dat lekker meschien weten jullie er een 

voor kindertelefoon sorry dat ik beetje of topic ga maar wil eig wel hulp a.u.b. laat dit staan dankjewel voor het ongemak 

--tekst aangepast door Kindertelefoon voor de leesbaarheid. En ivm forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.--

Louise_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • May 23, 2026

Hoi ​@16jarigeexperimenteerd ik heb je reactie laten staan maar willen we wel on topic blijven? 

Ik snap dat je graag hulp wilt bij jouw probleem, maar daar kun je beter een eigen topic voor openen.

Groetjes, 
Louise (De Kindertelefoon)

Ik begon 2 jaar geleden met 11cm, ondertussen is die 17cm. Komt goed man!