Vraag

lengte penis 15

  • 30 December 2020
  • 5 reacties
  • 230 Bekeken

Badge +2

Hoi ik ben net een paar dagen 15 jaar mijn penis is stijf zo rond de 10/12cm lang is dit normaal voor mijn leeftijd en zou ik al sex kunnen hebben met mijn lengte (ik twijfel om sex te hebben door mijn lengte dus is deze lengte goed genoeg op sex/gepijpt te worden of zal ik afwachten totdat die langer is geworden)?? Alvast bedankt 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

Volgens mij is het prima, meiden zeggen wel dat ze alleen een grote lul willen, maar dat pijpen is vast helemaal niet fijn, een gemiddelde is juist fijn. Verder zit het vevredegingspunt bij vrouwen op 5cm in de vagina, dus je kan gewoon sex hebben, ik weet niet of je hem heel wat langer wilt, 10-15 is fijn voor vrouwen, eronder is wel erg klein en erboven doet pijn! Dus je hebt het gewoon goed. Groetjes

 

-flopflop13🔴⚪️🔴

Badge +2

Heel erg bedankt voor je reactie,

dus inprincipe zou ik gewoon sex kunnen hebben en die dat die zo klein is dat er maar voor een kwart in past?

Nee dat is helemaal niet erg het kan zijn dat het nog moet groeien maar een vrouw vind dat juist pijnlijk als ie te groot is ik ben 14 bijna 15 en de mijne is 13.5 ik ben ook erg onzeker maar dat hoeft niet

Reputatie 5
Badge +6

In principe wel, hij hoeft de baarmoederwand ook niet te bereiken he, dat kan zelfs schade veroorzaken, dus je mag blij zijn.

-flopflop13🔴⚪️🔴

Badge +2

Oké bedankt!!!

Reageer