Skip to main content
Vraag

legging

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy , 

de laatste tijd zit ik een beetje in m’n legging fase en ja ik vind ze gwn heel fijn zitten en vooral de wat strakkere en m’n vriendje vroeg  me of ik in die legging wou plassen en ik dacht Yolo dus ik deed dat en we werden allebei beetje geil enz en toen gingen we beetje zoenen en daarna hadden we voor de eerste keer seks (met elkaar ) maar is dit een rare aanleiding tot seks ? Want ik plaste wel in m’n legging en daardoor werden we geil en hadden we seks ? Doen meer mensen dit ? En is dit niet super onhygiënisch?

3 reacties

• October 21, 2025

De vraag stellen is ze beantwoorden. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 21, 2025

Heyy, wat mij betreft is hier niks geks aan. Mijn vriendin gaf aan dat ze in legging plassen ook erg geil vond en vroeg of ik dat weleens zou willen zien. Nou ik vond het super fijn dat ze daarmee kwam want vind het zelf ook super geil. Ze heeft een erg strakke legging aan gedaan, is toen op me gaan zitten en heeft haar legging onder geplast. We bleven in de geile mood en hebben nog wat met elkaar gespeeld. (Seks doen we nog niet want we vinden het nog wat te vroeg maa gaan waarschijnlijk wel snel doen). Maar in ieder geval zeker niet gek dus.  Als je het zelf geil en lekker vind gewoon doen!

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 21, 2025

Nouja ik heb geen ervaring met dit soort onderwerpen, maar als jij en je vriendje dit oke vinden zou ik het gewoon doen!