Vraag

Leeftijdsverschil en seks

  • 27 October 2019
  • 9 reacties
  • 636 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhoi , Ik ben een meisje van 14 jaar

En ik heb sinds 2,5 maand een vriendje !

Hij is zelf 18 . en mijn ouders hebben er moeite mee dat hij ouder is . dus mag ik hem maar 1 keer per maand zien. Hij is al toe aan seks en ik eigenlijk ook wel. Vorige keer vroeg hij aan mij denk je dat je er al klaar voor bent!? Maar toen zei ik nee Maar eigenlijk heb ik hier een beetje spijt van wat is jullie mening !?

En is het raar om op je 14e al seks te hebben ?

gr xSomeone 


9 reacties

Badge

Het is niet heel raar maar ik zou gwn een beetje veilig doen enz

Badge

Als je erover wilt praten ik ben bijna altijd online

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

 

Lief van je :)

Badge

😂

Badge

Maar hebben jullie all geneukt?

 

Badge

xSomeone,

Dit is niet raar, helemaal als jullie van elkaar houden. Als jullie seks willen hebben moet je wel opletten, het is namelijk strafbaar voor een 18+'er om seks te hebben met een minderjarige. Vraag daarom aan alle ouders toestemming. (Ook al is het ongemakkelijk) Als zij namelijk aangifte doen heeft je vriend een probleem. 

Quote:

"Ontucht / seks met minderjarigen

Seks met minderjarigen is vrijwel nooit toegestaan. Er kunnen drie categorieën worden onderscheiden: minderjarigen onder de twaalf, minderjarigen van twaalf tot zestien (12, 13, 14, 15 jaar oud) en minderjarigen die zestien of ouder zijn (16, 17 jaar oud). Zodra iemand 18 wordt, is hij of zij geen minderjarige meer.

Hierna zullen deze drie categorieën worden besproken en zal worden aangegeven wat precies strafbaar is en welke straffen erop staan. Dit betreft vrijwillige handelingen van de minderjarige. Voor onvrijwillige handelingen (aanranding/verkrachting) gelden andere regels. Die zullen daarna worden besproken."

Tekst gekopiëerd van http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/

 

Maar hebben jullie all geneukt?

 

Neee !!

als je het zelf ook echt uit je hard wil kan het maar je moet het echt niet doen omdat hij het wil je moet goed naar je zelf luisteren 

Het is wettelijk verboden om als 18 jarige met een minderjarige te vrijen. Je ouders keuren het af omdat hij 18 is meerderjarig en dus strafbaar. Jij bent 14 en minderjarig dus doe je iets verkeerd verjaard je strafblad over 4 jaar en hij kan daar misbruik van maken.

Ik ben 15 en heb seks, ben een trans meisje en heb een vriendin die ook 15 is dus even oud.

Je hebt goed gedaan want beiden kunnen problemen krijgen hij voor pedofielie en jij voor kindprostitutie.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic

Reageer